uruchomienie nowej kampanii w wyszukiwarce Google Ads To ekscytujący proces. Emocje, niepokój, strach i nadzieja to emocje, które przychodzą mi do głowy, gdy mam zamiar kliknąć przycisk Włącz w nowej kampanii.
jeśli dopiero zaczynasz, możesz obawiać się zepsucia. Rozumiem. Kroki, które przeprowadzę, zapewnią, że wpłacasz więcej pieniędzy na własne konto bankowe, a nie tylko finansujesz Imperium Google.
po prawidłowej konfiguracji i zarządzaniu Google Ads (wcześniej Google Adwords) jest jednym z najlepszych źródeł dla nowych klientów.
przez lata pomagałem firmom rozwijać się z $0 do $1,000,000+ dzięki pracowitym kampaniom AdWords. Ale widziałem również dziesiątki tysięcy dolarów spłukanych w drenażu AdWords z powodu źle zarządzanych kampanii.
przejdźmy do rzeczy. Zawiąż fartuch AdWords, chwyć za pióro, aby zapisać kluczowe kroki udanej kampanii Google Ads i śledź, jak od podstaw tworzyć dochodową kampanię Google AdWords.
Google Adwords Krok #1: Czy Istnieje Zapotrzebowanie Klientów?
jeśli twoi klienci nie szukają Twojego produktu lub usługi w Google, to oczywiście reklama w wyszukiwarce AdWords nie zadziała dla ciebie.
więc zanim zaczniesz zbytnio ekscytować się tworzeniem swojej pierwszej kampanii, musisz zweryfikować, czy faktycznie istnieje ilość wyszukiwań dla tego, co masz zamiar zaoferować.
proponuję użyć UberSuggest, który jest moim własnym darmowym narzędziem do badania słów kluczowych. Narzędzie słów kluczowych działa podobnie jak tezaurus. Wpisujesz frazy, które Twoim zdaniem szukają potencjalni klienci, a to powie Ci inne podobne, odpowiednie frazy.
Ubersuggest powie Ci, jak często ludzie przeszukują te frazy, jak konkurencyjne słowa kluczowe i ile będzie kosztować reklama na każdym słowie kluczowym. Wszystkie te informacje pomogą Ci określić, które słowa kluczowe chcesz użyć w pierwszej kampanii.
polecam również użycie słowa kluczowego „sugestie” pod głównym wykresem. To daje wyobrażenie o powiązanych słowach kluczowych i ile wyszukiwań mają te słowa kluczowe.
Możesz również użyć narzędzia do planowania słów kluczowych Google, aby pomóc Ci znaleźć najlepsze słowa kluczowe do kierowania. Dostarczy Ci szacunki stawek i łącznych wyszukiwań, dzięki czemu możesz stworzyć plan.
masz trzy pytania, aby ustalić, czy reklamować się na danym słowie kluczowym:
- czy słowo kluczowe jest wyszukiwane w Google? Jeśli nie ma wolumenu wyszukiwania, oznacza to, że nikt nie wpisuje tej frazy w Google. Nie ma sensu reklamować słów kluczowych, których nikt nie szuka.
- czy osoba szukająca tego słowa kluczowego prawdopodobnie kupi mój produkt lub usługę? A może osoba bardziej prawdopodobne po prostu robi badania bez zamiaru dokonania zakupu? Innymi słowy, jaka jest intencja słowa kluczowego? Rozpoczynając, będziesz chciał reklamować się na to, co nazywam „intencją zakupu” słowa kluczowe, w których osoba wyraźnie chce kupić.
- czy stać mnie na reklamę na słowo kluczowe? To pytanie jest ważne, ale wymaga trochę matematyki do obliczenia. Spójrzmy na to teraz.
Google Adwords Krok #2: Czy stać Cię na reklamę na najlepszych słowach kluczowych?
zanim sfinalizujesz listę słów kluczowych, musisz upewnić się, że celowanie w ten termin ma sens. Zapobiegnie to szukaniu słów kluczowych, w których nie ma szans na ich opłacalność. Lepiej sprawdzić te liczby teraz, zanim zatopisz czas i pieniądze w kampanię skazaną na porażkę.
odpowiadając na pytanie ” czy stać mnie na reklamę tego słowa kluczowego?”musisz obliczyć maksymalny koszt za kliknięcie (Max CPC). Porównasz maksymalny CPC swojej firmy z szacowanym CPC słowa kluczowego w narzędziu słowa kluczowe, aby sprawdzić, czy możesz sobie pozwolić na reklamę.
na przykład, jeśli twój maksymalny CPC wynosi $5, a szacowany CPC wynosi $4, to wiesz, że istnieje duża szansa, że możesz z zyskiem reklamować się na tym konkretnym słowie kluczowym.
Twój maksymalny CPC zależy od współczynnika konwersji witryny, zysku na klienta i marży zysku z reklamy docelowej. Jeśli nie znasz tych liczb, musisz zgadnąć lub skonfigurować śledzenie, aby obliczyć je dokładniej.
użyj poniższego wzoru, aby obliczyć maksymalny CPC, a następnie porównać z szacowanym CPC znalezionym powyżej:
Max CPC = (zysk na klienta) x (1 – marża zysku) x (Współczynnik konwersji witryny)
powiedzmy, że średni zysk na Klienta wynosi 500 USD, a na 1000 odwiedzających witrynę 10 zamieniasz na klientów. Oznacza to, że masz 1 procentowy współczynnik konwersji witryny.
Jeśli czujesz się komfortowo z 30 – procentową marżą zysku, oto jak obliczysz swoje maksymalne CPC:
Max CPC = $500 x (1-0.30) x 1% = $3.50
ponownie, Twój maksymalny CPC musi znajdować się w sąsiedztwie szacowanego CPC w narzędziu do planowania słów kluczowych Google, w przeciwnym razie masz kłopoty.
Załóżmy, że Twój maksymalny CPC wynosi $3.50, a szacowany CPC dla słowa kluczowego wynosi $10. W takim przypadku musisz najpierw zwiększyć zysk na klienta lub Współczynnik konwersji, zanim będziesz mógł z zyskiem reklamować się na tym konkretnym słowie kluczowym.
Google Adwords Krok #3: wykonaj analizę konkurencji
w tym momencie masz teraz listę słów kluczowych „zamiar zakupu”, na które możesz sobie pozwolić. Następnym krokiem jest zmniejszenie ryzyka poprzez wykorzystanie inteligencji konkurencji.
w większości branż znajdziesz konkurentów, którzy już przetestowali i zoptymalizowali swoje kampanie AdWords. Oznacza to, że zorientowali się, które słowa kluczowe, reklamy i strony docelowe działają, a które nie działają na twoim rynku.
czy nie byłoby wspaniale, gdybyś mógł po prostu włamać się na konta AdWords konkurencji i ukraść te informacje?
zanim zajdziesz za daleko na swojej nielegalnej działce hakerskiej, powinienem poinformować Cię o bardzo fajnym narzędziu do analizy konkurencji o nazwie KeywordSpy. KeywordSpy zbiera, organizuje i zapewnia łatwy dostęp do wszystkich historycznych informacji reklamowych konkurencji.
pomyśl o tym jak o własnym wehikule czasu Delorean!
aby założyć konto, przejdź do www.KeywordSpy.com i kliknij przycisk Bezpłatna wersja próbna.
po zarejestrowaniu się i zalogowaniu skopiuj jedną z konkurencyjnych domen do paska wyszukiwania i wybierz opcję domeny, jak pokazano poniżej.
(aby znaleźć konkurencję, wystarczy wpisać słowa kluczowe w Google, a następnie skopiować domeny reklamodawców.)
po zakończeniu wyszukiwania kliknij kartę Słowa kluczowe PPC, aby zobaczyć wszystkie słowa kluczowe, na których reklamuje się twój konkurent.
w tym przykładzie konkurent reklamuje się na 50 słowach kluczowych i możesz zobaczyć datę, kiedy po raz pierwszy zaczął reklamować się na każdym słowie kluczowym. Im dłużej reklamodawca reklamuje, tym lepiej, ponieważ oznacza to, że słowo kluczowe generuje sprzedaż.
gdyby słowo kluczowe nie było opłacalne, inteligentny reklamodawca wstrzymałby słowo kluczowe.
(Ważna uwaga: nie wszyscy reklamodawcy są inteligentni, więc nie używaj ślepo tej zasady.)
następnie możesz ręcznie przeszukiwać listę lub wyeksportować je wszystkie, usunąć nieistotne słowa kluczowe, a następnie dodać je do listy słów kluczowych, które już znalazłeś w Ubersuggest lub narzędziu do planowania słów kluczowych Google.
po zakończeniu przeglądania słów kluczowych kliknij kartę Reklamy, aby przejrzeć kopię reklamy konkurencji.
ponownie możesz zobaczyć datę przetestowania reklamy, która wskazuje, czy reklama działa dobrze.
Możesz również użyć innych narzędzi do analizy konkurencji, Aby dowiedzieć się więcej o tym, co działa na Twoją konkurencję.
polecam przejrzeć reklamy kilku konkurentów, aby zobaczyć, jakie rodzaje ofert rezonują z twoim rynkiem docelowym. Przeglądając reklamy, Szukaj sposobu na odróżnienie firmy od konkurencji.
zróżnicowanie jest kluczowe dla sukcesu AdWords, co prowadzi nas do kroku czwartego.
Google Adwords Krok #4: wykorzystaj potężny USP
Twój USP, czyli unikalna propozycja sprzedaży, odróżnia Twoją firmę od konkurencji i daje potencjalnym klientom przekonujący powód do wyboru Ciebie.
innymi słowy, twój USP odpowiada na pytanie: „Dlaczego ja, twój potencjalny klient, mam z Tobą robić interesy, a nie każda inna opcja, w tym nic nie robić?”
jeśli chodzi o AdWords, istnieją trzy ważne powody, aby stworzyć potężny USP:
- silny USP generuje większy ruch z wykwalifikowanych potencjalnych klientów (zachęcaj do kliknięć w reklamy) i odpycha niechcianych potencjalnych klientów (zapobiegaj kliknięciom w reklamy).
- silny USP podniesie twoje współczynniki konwersji sprzedaży. Tak więc nie tylko wygenerujesz większy ruch, ponieważ uzyskasz więcej kliknięć w reklamy, ale także przekonwertujesz więcej ruchu na płacących klientów.
- silny USP może wyeliminować zakupy porównywarek cen. Może to zmienić grę, ponieważ nie jesteś już postrzegany jako towar. Jeśli dać perspektywy przekonujący powód do robienia interesów z Tobą w porównaniu z konkurencją, a następnie cena staje się kwestią drugorzędną.
OK, USP jest kluczowym składnikiem. To ma sens, ale jak go stworzyć?
najpierw skup się na swoich mocnych stronach. W czym jesteś lepszy od konkurencji?
po drugie, porozmawiaj ze swoimi klientami, a co ważniejsze, posłuchaj ich. Świetny USP opiera się na wiedzy o klientach, więc zapytaj swoich klientów, dlaczego robią z tobą interesy. Zadawaj również pytania, aby określić, czego twoi klienci nie lubią w Twojej branży i czego klienci chcą, abyś mógł oferować oprócz podstawowych produktów lub usług.
Po Trzecie, przeanalizuj swoich konkurentów i poszukaj otwarcia. Najważniejszym słowem w unikalnej propozycji sprzedaży jest Unikat.
aby stworzyć naprawdę silny USP, musisz przestudiować reklamy konkurencji, strony internetowe i materiały marketingowe i znaleźć okazję, aby się wyróżnić. Polecam korzystanie z arkusza kalkulacyjnego do organizowania wszystkich reklam i stron konkurencji, dzięki czemu można łatwiej znaleźć podobieństwa. Kiedy to robisz, Szukaj otwarcia, aby powiedzieć coś wyjątkowego i lepszego.
aby zacząć, oto potężny USP jestem pewien, że rozpoznasz: „świeża gorąca pizza dostarczona w 30 minut lub mniej, gwarantowana.”
gdzie już słyszałeś ten tekst? To USP Domino ’ s Pizza i użyli go do zbudowania imperium wartego miliard dolarów.
nie twierdzą, że są wszystkim dla wszystkich. W rzeczywistości nie wspominają nawet o wysokiej jakości składnikach, cenie ani smaku. Skoncentrowali całą swoją działalność na jednej rzeczy, na której najbardziej zależy ich klientom – szybkiej i terminowej dostawie.
wyobraź sobie kilku studentów późną sobotnią noc z munchies, a patrzysz na idealny profil klienta Domino ’ s Pizza!
Google Adwords Krok # 5: Masz nieodpartą ofertę
co możesz zaoferować w kampanii AdWords, która jest tak przekonująca, że twoja perspektywa byłaby głupcem, gdyby nie podjęła działań? Jak możesz wyróżnić się spośród wszystkich innych reklam, które twój potencjalny klient zobaczy w wynikach wyszukiwania?
odpowiedzią jest twoja nieodparta oferta, która składa się z następujących czterech elementów:
wartościowy
twój produkt lub usługa muszą być bardziej wartościowe niż cena. To marketing 101. Nie oznacza to, że Twoja oferta musi być tania. Wystarczy jasno określić wszystkie wartości Produktu lub usługi zapewnia klientowi i upewnić się, że przewyższa cenę.
wiarygodny
kiedy złożysz ofertę, która wydaje się zbyt piękna, aby była prawdziwa, twoja perspektywa może być trochę sceptyczna. Więc musisz podać wiarygodny powód swojej oferty.
na przykład, jeśli prowadzisz specjalną sprzedaż, musisz wyjaśnić, dlaczego oferujesz tak wysoką zniżkę. Powodem może być wszystko: sprzątanie zapasów, wyprzedaż na koniec roku, świętowanie rocznicy, otwarcie nowego sklepu, Twoje urodziny i tak dalej.
zmniejsz lub Odwróć ryzyko
każdy boi się, że zostanie oszukany w Internecie. Jedną z najlepszych taktyk, aby zminimalizować ryzyko dla klienta jest z gwarancją zwrotu pieniędzy. Gwarancja zwrotu pieniędzy stawia całe ryzyko na Twojej firmie, aby zapewnić doskonałą obsługę, albo będziesz musiał oddać wszystkie pieniądze z powrotem do klienta.
w miarę możliwości zawsze polecam zawrzeć w swojej ofercie jakąś gwarancję. Poprawi to twój wskaźnik odpowiedzi i jest to świetny sposób na odróżnienie się od konkurencji.
wezwanie do działania
jeden z moich nauczycieli sztuki w szkole podstawowej dał mi kiedyś fantastyczną radę, gdy nauczał w klasie. Powiedział mi, żebym zawsze ” używała metody pocałunku … żeby była prosta, głupia.”Wtedy nie zdawałem sobie sprawy, ale to naprawdę są słowa, którymi należy żyć, zwłaszcza gdy tworzysz nieodpartą ofertę.
jeśli chcesz, aby twoja perspektywa odebrała telefon i zadzwoniła do ciebie, zrób to krystalicznie jasne i proste. Nie oczekuj, że twoja perspektywa połączy kropki lub przeszukiwać witrynę, aby dowiedzieć się następnego kroku. Użyj silnego wezwania do działania i zachowaj prostotę.
w tym momencie prawdopodobnie zastanawiasz się, czy kiedykolwiek stworzysz swoją kampanię AdWords. Jesteśmy już w połowie kroków, a ty nie masz żadnych reklam do wyświetlenia!
Zaufaj mi, pierwsze pięć kroków jest absolutnie krytyczne, a podziękujesz mi później, gdy będziesz wyświetlał reklamy i generujesz zysk, zamiast straty.
ale skoro o to prosiłeś, zajrzyjmy i porozmawiajmy o tworzeniu Twoich reklam.
Google Adwords Krok # 6: twórz atrakcyjne reklamy
dzięki reklamie w wyszukiwarce AdWords płacisz tylko wtedy, gdy ludzie klikną Twoje reklamy. Dlatego Twoje reklamy mają dwa bardzo ważne zadania:
- Przyciągaj wykwalifikowanych potencjalnych klientów, aby klikali Twoją reklamę zamiast reklam konkurencji.
- odpychaj niewykwalifikowanych potencjalnych klientów, aby nie klikali i nie marnowali budżetu reklamowego.
oznacza to większy ruch, większą sprzedaż i mniej zmarnowanych pieniędzy na niekwalifikowany ruch, co prowadzi do wyższych zysków dla ciebie.
jest jeszcze jedna ważna praca dla Twoich ogłoszeń. Atrakcyjne reklamy o wysokim współczynniku klikalności (CTR) zwiększą Twój wynik jakości, co z kolei obniży koszt kliknięcia słów kluczowych.
więc Twoje reklamy będą bezpośrednio wpływać na to, ile płacisz za kliknięcie za każde ze słów kluczowych. Świetne reklamy obniżą twoje koszty, a kiepskie reklamy podniosą twoje koszty.
czy widzisz, dlaczego Krok #6 jest tak ważny? Dlatego też wymagane są wszystkie poprzednie kroki, ponieważ wykorzystamy je wszystkie, aby reklamy były bardziej atrakcyjne.
w reklamach tekstowych AdWords znajdują się cztery kluczowe elementy:
- nagłówek
- Opis Linia 1
- Opis Linia 2
- wyświetl URL
nagłówek
nagłówek jest najbardziej krytycznym składnikiem, ponieważ jest pierwszą rzeczą, którą przeczyta twój potencjalny klient. Spróbuj uwzględnić słowo kluczowe w nagłówku reklam, ponieważ Google pogrubi tekst, co wyróżnia go na tle innych reklam.
jest to również najprostszy sposób, aby upewnić się, że Twoja reklama jest w 100 procentach odpowiednia dla wyszukiwania potencjalnych klientów.
kolejną świetną strategią jest zadanie pytania w nagłówku. Na przykład, jeśli słowo kluczowe to „New york City dentist”, to przekonujący nagłówek to ” Need A New York Dentist?”
nie tylko jest częścią słowa kluczowego w nagłówku, ale pytanie sprawi, że perspektywa kiwnie głową tak. Jak wszyscy świetni sprzedawcy wiedzą, tylko jedno tak jest czasem wszystko, czego potrzeba, aby rozpocząć reakcję łańcuchową prowadzącą do sprzedaży.
Google AdWords pozwala na 30 znaków dla nagłówka, więc liczyć każdą literę i używać skrótów, gdy to możliwe.
linia opisu 1 i 2
w dwóch liniach opisu powtórz korzyści płynące z usługi, podaj USP, przedstaw dowód społeczny i/lub opisz swoją ofertę. I, oczywiście, dołącz swoje wezwanie do działania. Masz tylko 35 znaków dla każdej linii opisu, więc ponownie użyj skrótów, aby dopasować więcej wiadomości.
Wyświetl adres URL
wyświetlany adres URL jest łatwo przeoczonym obszarem Twoich reklam. Nie tylko Kopiuj i wklej nazwę domeny. Zamiast tego użyj wyświetlanego adresu URL, aby dołączyć ofertę, wezwanie do działania, USP lub cokolwiek innego, co wyróżni Twoje reklamy.
oto trzy przykłady dla dentysty:
- www.domain.com/Whiter_Smile
- www.domain.com/NYC_Dentist
- www.domain.com/Free_Whitening
zanim przejdziemy dalej, chcę pokazać ci przykład dobrej i złej reklamy, abyś mógł zobaczyć różnicę.
przykład dobrej reklamy dla słowa kluczowego”naprawa urządzeń”:
Tego Samego Dnia Naprawa Poniżej Zera
24-Godzinny Serwis… W Ciągu 1 Godziny
$25 Od Kuponu. Zadzwoń Do Nas Teraz.
jak widać, reklamodawca jest wyraźnie ukierunkowany na konkretną niszę-ludzi z urządzeniami poniżej zera. Oferują one atrakcyjne korzyści, w tym całodobową obsługę tego samego dnia w ciągu jednej godziny. Mają ofertę kuponu na 25$. I mają wyraźne wezwanie do działania, aby zadzwonić teraz.
zauważ, że starałbym się poprawić tę reklamę, dodając słowo kluczowe w tytule, aby było bardziej odpowiednie dla szukanej frazy.
przykład Słabej reklamy dla słowa kluczowego „naprawa urządzeń”:
rodzina od 1939 roku dla wszystkich
twoje potrzeby sprzętowe Zadzwoń teraz
nagłówek tej reklamy to nazwa firmy, która nie jest związana ze słowem kluczowym ” naprawa urządzeń.”Jeśli nie jesteś marką o dużej renomie, nikt nie rozpozna Twojego imienia, a nawet go nie zainteresuje. To nie jest przekonujące i nie ma zgodności ze słowem kluczowym do reklamy.
również „własność rodzinna od 1939 roku” nie jest szczególną korzyścią. Istnieje domniemane korzyści, jeśli perspektywa stawia dwa i dwa Razem i wierzy, że długowieczność równa się dobra obsługa. Jednak to dużo prosić i wyraźnie nie przestrzega zasady pocałunku. Trzymaj się wyraźnych korzyści, a nie domniemanych korzyści w reklamach.
wreszcie wyrażenie „dla wszystkich potrzeb Twojego urządzenia”jest tak niejasne, jak tylko możesz. Jest to przykład próby bycia wszystkim dla wszystkich ludzi, zamiast rozwiązywania bardzo konkretnego problemu dla bardzo konkretnego klienta docelowego.
Google Adwords Krok # 7: Użyj odpowiednich stron docelowych
w tym momencie potencjalny klient wyszukał twój produkt lub usługę. Stwierdzili, że Twoja reklama jest atrakcyjna w porównaniu ze wszystkimi innymi opcjami, kliknęli, aby dowiedzieć się więcej i wylądowali w Twojej witrynie.
co teraz?
Cóż, jeśli jesteś jak wielu reklamodawców po raz pierwszy, to twoja perspektywa jest teraz na stronie głównej drapiąc się po głowie, próbując dowiedzieć się, co właśnie się stało. Reklama złożyła obietnicę, której Strona główna nie mogła dotrzymać.
to dlatego, że Twoja strona główna nie jest reklamową Stroną docelową!
strony główne wyjaśniają wszystko, co robi Twoja firma, wszystkie Twoje produkty i usługi oraz wszystkich różnych klientów, których obsługujesz. Innymi słowy, strona główna nie jest w 100 procentach odpowiednia dla wyszukiwanego słowa kluczowego i klikniętej reklamy. Nie popełnij tego błędu.
zamiast tego utwórz dedykowaną stronę docelową, która pasuje do słowa kluczowego i reklamy. Celem jest, aby cały proces sprzedaży przystaje więc perspektywa jest stale upewnia się, że idzie właściwą drogą.
najważniejszym elementem na stronie docelowej jest nagłówek, który jest pierwszą rzeczą, którą przeczyta potencjalny klient. Twój nagłówek musi przyciągnąć uwagę, powtórzyć ofertę złożoną w reklamie i zmusić perspektywę do czytania reszty strony.
Kopia stron docelowych o wysokiej konwersji powinna ponownie odpowiadać wyszukiwanemu słowu kluczowemu i klikniętej reklamie. Dołącz USP, korzyści płynące z produktu lub usługi, szczegóły dotyczące nieodpartej oferty, dowód społeczny, wiarygodność, że jesteś legalnym biznesem i silne wezwanie do działania.
Google AdWords Krok #8: śledzenie konwersji
jesteśmy prawie gotowi, aby skonfigurować kampanię w AdWords, ale jest jeszcze jeden składnik: śledzenie konwersji.
jeśli pominiesz ten krok, nigdy nie dowiesz się, które słowa kluczowe i reklamy generują sprzedaż, a które po prostu tracą pieniądze. Innymi słowy, nie będziesz w stanie zoptymalizować swojej kampanii po jej uruchomieniu.
śledzenie konwersji mierzy sprzedaż wygenerowaną przez Twoją kampanię AdWords. Mówiąc dokładniej, chcesz wiedzieć, które słowa kluczowe i które reklamy generują sprzedaż.
jeśli część lub całość sprzedaży odbywa się online z koszykiem na zakupy w e-commerce, śledzenie konwersji jest dość proste. Wystarczy użyć wbudowanego śledzenia konwersji Google AdWords.
kod śledzenia konwersji Google Ads można znaleźć na koncie Google Ads pod ikoną Narzędzia, a następnie ” pomiary > konwersji.”
aby utworzyć nową konwersję, po prostu kliknij przycisk i wykonaj kroki, aby zdefiniować konwersję. Następnie dodaj mały fragment kodu do formularza zamówienia na stronie podziękowania lub na stronie paragonu.
ten kod jest podobny do kodu Google Analytics, jeśli masz go zainstalowanego na swojej stronie internetowej, ale powinien znajdować się tylko na ostatniej stronie po złożeniu zamówienia przez Klienta.
następnie, gdy klient wyląduje na stronie potwierdzenia lub stronie podziękowania, Google automatycznie śledzi konwersje na twoim koncie AdWords. To naprawdę wszystko i nie ma powodu, aby nie instalować tego przed włączeniem reklam.
Google może również śledzić instalacje aplikacji, konwersje internetowe, połączenia telefoniczne i konwersje offline.
co zrobić, jeśli generujesz leady online, ale ostatecznie zamykasz sprzedaż „offline” -przez telefon lub osobiście – zamiast online? Oczywiście nie możesz dodać kodu konwersji do swojej kasy, więc co możesz zrobić?
trzy taktyki, które polecam do śledzenia sprzedaży offline to:
- Utwórz stronę konwersji w procesie sprzedaży. Na przykład wyślij wszystkich klientów na specjalną stronę, aby uzyskać ich Paragon, Utwórz konto online lub Pobierz ważny dokument. Pomyśl o sposobie, aby przyciągnąć klientów do tej strony i dodać kod AdWords do tej strony. Teraz możesz śledzić sprzedaż.
- użyj unikalnych kodów kuponów w reklamach i stronach docelowych. Jeśli używasz unikalnych kodów kuponów w reklamach i stronach docelowych, możesz dopasować kody z powrotem do reklamy i słowa kluczowego, które wygenerowało sprzedaż.
- użyj numerów telefonów śledzących w reklamach i stronach docelowych. Jeśli używasz unikalnych numerów śledzących, możesz dopasować połączenia i późniejszą sprzedaż do reklam i słów kluczowych, które wygenerowały sprzedaż.
po uruchomieniu śledzenia konwersji nadszedł czas, aby zalogować się do Google AdWords i skonfigurować pierwszą kampanię.
interfejs Google AdWords sprawia, że konfiguracja kampanii jest prosta, ale nie Akceptuj ślepo ustawień domyślnych. Niektóre z nich mogą wpakować cię w kłopoty.
Google AdWords Krok # 9: Ustawienia AdWords dla sukcesu
jak już wspomniałem, Google Ads wykonuje świetną robotę, ułatwiając skonfigurowanie kampanii. Po prostu kliknij niebieski symbol plus, a następnie przycisk Nowa kampania, jak pokazano poniżej, i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać reklamy i słowa kluczowe.
Proces jest dość prosty; jednak wiele ustawień domyślnych nie leży w Twoim najlepszym interesie. Dlatego krok # 9 jest użycie poprawnych ustawień AdWords dla sukcesu.
oto najważniejsze ustawienia, na które należy uważać:
- Szukaj vs. Wyświetlanie
- ofert urządzeń
- dopasowania słów kluczowych
- wykluczających słów kluczowych
Wyszukiwanie vs.wyświetlanie
wybierz Sieć wyszukiwania Tylko dla typu kampanii, więc kierujesz tylko Sieć wyszukiwania Google, a nie sieć reklamową.
sieć reklamowa to zupełnie inne zwierzę niż reklama w wyszukiwarce i wymaga innego zestawu słów kluczowych, reklam i stron docelowych. Dlatego zawsze Konfiguruj oddzielne kampanie, aby kierować reklamy do każdej sieci.
typy dopasowań słów kluczowych
wielu reklamodawców po raz pierwszy nie ma pojęcia, że istnieją różne typy dopasowań. W rezultacie tracą pieniądze na nieistotne frazy wyszukiwania, które nie są częścią słów kluczowych wymienionych na koncie.
istnieją trzy główne typy dopasowań słów kluczowych:
- szeroki
- fraza
- dokładny
szeroki dopasowanie Jak już wiesz jest domyślnym typem dopasowania. Jeśli pozostawisz słowa kluczowe jako szerokie dopasowanie, Google wyświetli reklamy do dowolnej frazy wyszukiwania, którą Google uważa za odpowiednią dla Twojego słowa kluczowego.
oznacza to, że Twoje reklamy uzyskają więcej wyświetleń, ale prawdopodobnie pokażesz reklamy nieistotnym frazom wyszukiwania, które po prostu zmarnują Twój budżet. Więc nie polecam szeroki mecz.
dopasowane słowa kluczowe wywołają reklamy, gdy dokładna fraza jest częścią słowa kluczowego wpisanego w Google. Na przykład, jeśli twoim słowem kluczowym pasującym do frazy jest „przestrzeń biurowa”, reklama wyświetli się dla „przestrzeń biurowa w Nowym Jorku” i „przestrzeń biurowa w Nowym Jorku.”Jednak Twoja reklama nie wyświetli się dla „biuro w przestrzeni”, ponieważ fraza ” przestrzeń biurowa „jest podzielona przez słowo” w.”
dopasowanie fraz daje Ci o wiele większą kontrolę nad reklamami niż szerokie dopasowanie. Aby zmienić słowo kluczowe na dopasowanie frazy, po prostu dodaj cudzysłowy wokół słowa kluczowego (patrz obrazek poniżej).
dokładne dopasowanie po prostu mówi Google, aby wyświetlić reklamę tylko wtedy, gdy dokładne słowo kluczowe zostanie wpisane w Google. Uzyskasz największą kontrolę dzięki dokładnemu dopasowaniu, ale ograniczysz ekspozycję. Aby ustawić typ dopasowania na dokładne dopasowanie, dodaj nawiasy kwadratowe wokół słów kluczowych (patrz obrazek poniżej).
polecam zacząć od phrase match, ponieważ dostaniesz to, co najlepsze z obu światów w odniesieniu do kierowania i zasięgu. Jednak, gdy używasz phrase match, musisz upewnić się, że zawierają wykluczające słowa kluczowe.
wykluczające słowa kluczowe
wykluczające słowa kluczowe dają możliwość blokowania fraz przed uruchomieniem reklam. Na przykład, jeśli jesteś firmą zajmującą się wynajmem powierzchni biurowych, reklamującą frazę pasującą do słowa kluczowego „przestrzeń biurowa”, będziesz chciał zablokować słowo kluczowe ” film.”
w ten sposób Twoje ogłoszenia o wynajmie powierzchni biurowej nie będą wyświetlane osobom szukającym powierzchni biurowej.
aby dodać wykluczające słowa kluczowe, przejdź do karty słowa kluczowe na koncie, przewiń w dół i kliknij link wykluczające słowo kluczowe (patrz obrazek poniżej).
następnie kliknij przycisk Dodaj, aby dodać słowa kluczowe, które chcesz zablokować.
po zakończeniu procesu konfiguracji możesz włączyć reklamy i rozpocząć optymalizację kampanii!
Google Adwords krok #10: Optymalizacja
gdy tylko ustawisz swoją ofertę, włącz kampanię, a Google zatwierdzi Twoje reklamy, możesz wziąć miły głęboki oddech. Gratulacje, Twoje reklamy są na żywo!
niestety nie można się jeszcze zrelaksować. Większość kampanii nie jest opłacalna od samego początku i zawsze wymagają ciągłej optymalizacji, aby zachować rentowność.
istnieją trzy główne obszary poprawy skuteczności kampanii AdWords:
- twoje oferty słów kluczowych. Polecam korzystanie z inteligentnej licytacji, aby rozpocząć, ale gdy zaczniesz generować kliknięcia i Sprzedaż, możesz odpowiednio dostosować swoje stawki. Jeśli twoje słowa kluczowe generują sprzedaż z zyskiem i nie jesteś w rankingu # 1, Kontynuuj podnoszenie stawek. Jeśli twoje słowa kluczowe nie generują sprzedaży z zyskiem, oczywiście musisz obniżyć stawki lub całkowicie wstrzymać słowo kluczowe.
- wskaźnik klikalności reklamy (CTR). Jak już wcześniej wspomniałem, Twój CTR reklamy bezpośrednio wpływa na wynik jakości, który z kolei określa, ile płacisz za kliknięcie. Aby zoptymalizować CTR, A / B przetestuj różne reklamy, aby zobaczyć, która wersja otrzymuje najwięcej kliknięć.
- Współczynnik konwersji strony docelowej. Ostatnim obszarem do optymalizacji jest strona docelowa. Istnieje wiele narzędzi, które pomogą Ci przetestować różne wersje strony docelowej, ale jeśli dopiero zaczynasz, polecam korzystanie z Google Optimize. Rozpoczęcie pracy jest łatwe i bezpłatne. Utwórz eksperyment, aby przetestować dwie różne wersje strony docelowej i zmierz, aby zobaczyć, która z nich generuje najwięcej konwersji.
podsumowanie
do tej pory Twoja kampania Google AdWords powinna być skonfigurowana, aby skoncentrować się na optymalizacji stawek za słowa kluczowe, współczynników klikalności reklam i współczynników konwersji strony docelowej.
jeśli wykonasz te dziesięć kroków, będziesz na dobrej drodze do dochodowej kampanii Google AdWords. Powodzenia!
czy uruchomiłeś udaną kampanię Google Ads? Jakimi wskazówkami musisz się podzielić?
Zwiększ swój ruch