Ghidul în 10 Pași pentru crearea unei campanii Google Adwords profitabile de la zero

cum să creați o campanie Google AdWords profitabilă

lansarea unei noi campanii de căutare Google Ads este un proces antrenant. Emoția, anxietatea, frica și speranța sunt emoții care îmi vin în minte atunci când sunt pe punctul de a face clic pe butonul Activare dintr-o nouă campanie.

dacă abia începeți, s-ar putea să vă fie frică să nu o încurcați. Am înțeles. Pașii pe care îi voi parcurge vă vor asigura că depuneți mai mulți bani în propriul cont bancar, mai degrabă decât să finanțați Imperiul Google.

când este configurat și gestionat corect, Google Ads (anterior Google Adwords) este una dintre cele mai bune surse pentru clienții noi.

de-a lungul anilor, am ajutat companiile să crească de la $0 la $1,000,000+ pe spatele campaniilor AdWords muncitoare. Dar, am urmărit, de asemenea, zeci de mii de dolari să fie spălați pe canalul AdWords din cauza campaniilor prost gestionate.

cum să explodeze Google Adwords ROI | PPC publicitate sfaturi

deci, să trecem la asta. AdWords, luați un stilou pentru a scrie pașii cheie ai unei campanii Google Ads de succes și urmați-vă cum să creați o campanie Google AdWords profitabilă de la zero.

Google Adwords Pasul #1: Există Cererea Clientului?

dacă clienții dvs. nu caută produsul sau serviciul dvs. în Google, atunci, evident, publicitatea în căutarea AdWords nu va funcționa pentru dvs.

deci, înainte de a vă bucura prea mult de crearea primei campanii, trebuie să verificați dacă există, de fapt, un volum de căutare pentru ceea ce veți oferi.

vă sugerez să utilizați UberSuggest, care este propriul meu instrument gratuit de cercetare a cuvintelor cheie. Instrumentul de cuvinte cheie acționează la fel ca un tezaur. Introduceți în fraze credeți că perspectivele dvs. sunt în căutarea, și vă va spune alte similare, fraze relevante.

ubersuggest pentru google adwords

Ubersuggest vă va spune cât de des oamenii caută aceste fraze, cât de competitive sunt cuvintele cheie și cât va costa să faceți publicitate pe fiecare cuvânt cheie. Toate aceste informații vă vor ajuta să determinați ce cuvinte cheie doriți să utilizați în prima dvs. campanie.

ubersuggest google adwords cercetare cuvinte cheie

de asemenea, vă recomandăm să utilizați cuvântul cheie „sugestii” furnizate în graficul principal. Acest lucru vă va oferi o idee despre cuvintele cheie conexe și cât de mult volum de căutare au acele cuvinte cheie.

de asemenea, puteți utiliza instrumentul Google Keyword Planner pentru a vă ajuta să găsiți cele mai bune cuvinte cheie pe care să le vizați. Acesta vă va oferi estimări ale sumelor licitate și căutări totale, astfel încât să puteți face un plan.

există trei întrebări ai de gând să ceară pentru a determina dacă sau nu pentru a face publicitate pe un anumit cuvânt cheie:

  1. cuvântul cheie este căutat în Google? Dacă nu există un volum de căutare, atunci acest lucru vă spune că nimeni nu introduce acea frază în Google. Nu există nici un punct în publicitate pe cuvinte cheie nimeni nu caută.
  2. este persoana care caută acest cuvânt cheie probabil să cumpere produsul sau serviciul meu? Sau este mai probabil ca persoana să facă doar cercetări fără intenția de a face o achiziție? Cu alte cuvinte, care este intenția cuvântului cheie? Când începeți, veți dori să faceți publicitate pe ceea ce eu numesc cuvinte cheie „intenție de cumpărare” în care persoana caută în mod clar să cumpere.
  3. îmi pot permite să fac publicitate pe cuvântul cheie? Această întrebare este importantă, dar necesită un pic de matematică pentru a calcula. Deci, să aruncăm o privire la asta acum.

Google Adwords Pasul #2: Vă puteți permite să faceți publicitate pe cuvinte cheie de Top?

înainte de a finaliza lista de cuvinte cheie, trebuie să vă asigurați că are sens să vizați acel termen. Acest lucru vă va împiedica să mergeți după cuvinte cheie în care nu există nicio șansă ca acestea să fie profitabile. Este mai bine să rulați aceste numere acum înainte de a vă scufunda timp și bani într-o campanie destinată eșecului.

pentru a răspunde la întrebarea ” Îmi pot permite să fac publicitate pe acest cuvânt cheie?”trebuie să calculați costul maxim pe clic (CPC maxim). Veți compara CPC-ul maxim al afacerii dvs. cu CPC-ul estimat al cuvântului cheie din instrumentul cuvinte cheie pentru a vedea dacă vă puteți permite să faceți publicitate.

de exemplu, dacă CPC-ul dvs. maxim este de 5 USD și CPC-ul estimat este de 4 USD, atunci știți că există șanse mari să puteți face publicitate profitabilă pe acel cuvânt cheie.

CPC-ul dvs. maxim este determinat de rata de conversie a site-ului dvs. web, de profitul pe client și de marja de profit a publicității vizate. Dacă nu cunoașteți aceste numere, va trebui să ghiciți sau să configurați urmărirea pentru a le calcula mai precis.

folosiți formula de mai jos pentru a calcula CPC – ul maxim și apoi comparați cu CPC-ul estimat pe care l-ați găsit mai sus:

max CPC = (profit pe client) x (1-marja de profit) x (rata de conversie a site-ului web)

de exemplu, să presupunem că profitul dvs. mediu pe client este de 500 USD, iar din 1.000 de vizitatori ai site-ului, convertiți 10 în clienți. Asta înseamnă că aveți o rată de conversie a site-ului web de 1%.

dacă vă simțiți confortabil cu o marjă de profit de 30%, atunci iată cum ați calcula CPC – ul maxim:

CPC maxim = 500 USD x (1-0,30) x 1% = 3 USD.50

din nou, CPC-ul maxim trebuie să se afle în vecinătatea CPC-ului estimat în instrumentul Google Keyword Planner, altfel aveți probleme.

să presupunem că CPC-ul dvs. maxim este de 3,50 USD, iar CPC-ul estimat pentru un cuvânt cheie este de 10 USD. În acest caz, va trebui mai întâi să creșteți profitul pe client sau rata de conversie înainte de a putea face publicitate profitabilă pe acel cuvânt cheie.

Google Adwords Pasul # 3: efectuați analiza concurentului

în acest moment, aveți acum o listă de cuvinte cheie „intenție de cumpărare” pe care sunteți sigur că vă puteți permite. Următorul pas este să vă reduceți riscul prin valorificarea inteligenței concurenților.

în majoritatea industriilor, veți găsi concurenți care și-au testat și optimizat deja campaniile AdWords. Asta înseamnă că și-au dat seama ce cuvinte cheie, anunțuri și pagini de destinație funcționează și nu funcționează pe piața dvs.

nu ar fi minunat dacă ai putea să intri în conturile AdWords ale concurentului tău și să furi aceste informații?

înainte de a ajunge prea departe de-a lungul pe complot hacking ilegal, eu ar trebui să știi despre un instrument foarte cool intelligence competitiv numit KeywordSpy. KeywordSpy colectează, organizează, și oferă acces ușor la toate informațiile de publicitate istorice concurenților dumneavoastră.

gândiți-vă la ea ca la propria mașină a timpului Delorean!

pentru a vă configura contul, accesați www.KeywordSpy.com și faceți clic pe butonul de încercare gratuită.

Keyword spy Google AdWords research

după ce v-ați înscris și v-ați autentificat, copiați unul dintre domeniile dvs. concurente în bara de căutare și selectați opțiunea domenii așa cum se arată mai jos.

(pentru a vă găsi concurenții, pur și simplu introduceți cuvintele cheie în Google și apoi copiați domeniile agenților de publicitate.)

keywrod spy cercetare pentru google adwords

când căutarea este completă, faceți clic pe fila Cuvinte cheie PPC pentru a vedea toate cuvintele cheie pe care concurentul dvs. face publicitate.

cuvinte cheie concurent în keywordspy Google adwords ghid

în acest exemplu, concurentul face publicitate pe 50 de cuvinte cheie și puteți vedea data la care au început să facă publicitate pentru fiecare cuvânt cheie. Cu cât un agent de publicitate a făcut publicitate mai mult, cu atât mai bine, deoarece acest lucru implică faptul că cuvântul cheie generează vânzări.

dacă cuvântul cheie nu era profitabil, atunci un agent de publicitate inteligent ar întrerupe cuvântul cheie.

(Notă importantă: nu toți agenții de publicitate sunt deștepți, așa că nu folosiți orbește această regulă generală.)

apoi, puteți fie să căutați manual prin listă, fie să le exportați pe toate, să eliminați cuvinte cheie irelevante și apoi să le adăugați la lista de cuvinte cheie pe care le-ați găsit deja în Ubersuggest sau instrumentul de planificare a cuvintelor cheie Google.

când ați terminat examinarea cuvintelor cheie, Faceți clic pe fila Anunțuri pentru a examina copia anunțului concurentului.

revizuirea cuvintelor cheie ghidul campaniei Google adwords

din nou, puteți vedea data la care a fost testat anunțul, care indică dacă anunțul funcționează sau nu bine.

de asemenea, puteți utiliza alte instrumente de analiză competitivă pentru a afla mai multe despre ceea ce funcționează pentru concurenții dvs.

vă recomand să examinați anunțurile mai multor concurenți pentru a vedea ce tipuri de oferte rezonează cu piața dvs. țintă. În timp ce examinați anunțurile, căutați o modalitate de a vă diferenția afacerea de toți concurenții.

diferențierea este esențială pentru succesul AdWords, ceea ce ne aduce la Pasul patru.

Google Adwords Pasul # 4: pârghie un puternic USP

USP, sau propunere de vânzare unic, este ceea ce diferentiaza afacerea dvs. de la concurenții dumneavoastră și oferă perspectivele un motiv convingător pentru a vă alege.

cu alte cuvinte, USP-ul dvs. răspunde la întrebarea: „De ce ar trebui eu, perspectiva dvs., să aleg să fac afaceri cu dvs., față de orice altă opțiune, inclusiv să nu fac nimic?”

când vine vorba de AdWords, există trei motive importante pentru a crea un USP puternic:

  1. un USP puternic generează mai mult trafic de la potențialii calificați (încurajează clicurile pe anunțurile dvs.) și respinge clienții potențiali nedoriți (împiedică clicurile pe anunțurile dvs.).
  2. un USP puternic va exploda ratele de conversie de vânzări. Deci, nu numai că veți genera mai mult trafic, deoarece veți obține mai multe clicuri pe anunțurile dvs., veți converti, de asemenea, mai mult trafic în clienți plătitori.
  3. un USP puternic poate elimina comparația prețurilor la cumpărături. Acest lucru poate fi un joc-changer pentru că nu mai ești văzut ca o marfă. Dacă da perspectivele un motiv convingător pentru a face afaceri cu tine față de concurența dumneavoastră, apoi prețul devine o problemă secundară.

OK, un USP este un ingredient cheie. Are sens, dar cum creezi unul?

Ei bine, în primul rând, te concentrezi pe punctele tale forte. La ce ești mai bun decât concurenții tăi?

în al doilea rând, discutați cu clienții dvs. și, mai important, ascultați-i. Un mare USP este construit pe o perspectivă a clienților, așa că întrebați-vă clienții de ce fac afaceri cu dvs. De asemenea, puneți întrebări pentru a determina ce nu le place clienților dvs. despre industria dvs. și ce doresc clienții dvs. să puteți oferi în plus față de produsele sau serviciile dvs. de bază.

în al treilea rând, analizați-vă concurenții și căutați o deschidere. Cel mai important cuvânt din propunerea unică de vânzare este unic.

pentru a crea un USP cu adevărat puternic, trebuie să studiați anunțurile, site-urile web și materialele de marketing ale concurenților dvs. și să găsiți oportunitatea de a ieși în evidență. Vă recomand să utilizați o foaie de calcul pentru a organiza toate anunțurile și site-urile web ale concurenților dvs., astfel încât să puteți găsi mai ușor punctele comune. În timp ce faceți acest lucru, căutați o deschidere pentru a spune ceva unic și superior.

pentru a începe, iată un USP puternic pe care sunt sigur că îl veți recunoaște: „pizza fierbinte proaspătă livrată în 30 de minute sau mai puțin, garantată.”

unde ai mai auzit replica asta? Asta e pizza lui Domino USP, și l-au folosit pentru a construi un imperiu de miliarde de dolari.

ei nu pretind a fi toate lucrurile pentru toată lumea. De fapt, nici măcar nu menționează ingrediente de calitate, preț sau gust. Ei și – au concentrat întreaga afacere pe singurul lucru pe care clienții lor îl interesează cel mai mult-livrarea rapidă și la timp.

Imaginați-vă niște studenți sâmbătă seara târziu cu munchies și vă uitați la profilul ideal al clientului Domino ‘ s Pizza!

Google Adwords Pasul # 5: Aveți o ofertă irezistibilă

ce puteți oferi în campania AdWords care este atât de convingătoare încât perspectiva dvs. ar fi un prost să nu luați măsuri? Cum puteți ieși în evidență de toate celelalte anunțuri pe care le va vedea perspectiva dvs. în rezultatele căutării?

răspunsul este oferta irezistibilă, care constă din următoarele patru componente:

valoros

produsul sau serviciul dvs. trebuie să fie mai valoros decât prețul. Asta e marketing 101. Asta nu înseamnă că oferta ta trebuie să fie ieftină. Trebuie doar să definiți în mod clar toată valoarea pe care produsul sau serviciul dvs. o oferă clientului dvs. și să vă asigurați că depășește prețul dvs.

credibil

când faceți o ofertă care pare a fi prea bună pentru a fi adevărată, atunci perspectiva dvs. poate fi puțin sceptică. Deci, trebuie să oferiți un motiv credibil pentru oferta dvs.

de exemplu, dacă rulați o vânzare specială, trebuie să explicați de ce oferiți o reducere atât de abruptă. Motivul ar putea fi orice: ștergerea inventarului, vânzarea la sfârșitul anului, sărbătorirea unei aniversări, deschiderea unui nou magazin, ziua de naștere și așa mai departe.

reduceți sau inversați riscul

toată lumea se teme să nu fie jefuită online. Una dintre cele mai bune tactici pentru a minimiza riscul pentru clientul dvs. este cu o garanție de bani înapoi. O garanție de bani înapoi pune toate riscurile pe afacerea dvs. pentru a oferi servicii excelente, sau altfel va trebui să dea toți banii înapoi la client.

ori de câte ori este posibil, vă recomand întotdeauna să includeți un fel de garanție în oferta dvs. Vă va îmbunătăți ratele de răspuns și este o modalitate excelentă de a vă diferenția de concurenții dvs.

apel la acțiune

unul dintre profesorii mei de artă din școala elementară mi-a dat odată sfaturi fantastice când preda o clasă. Mi-a spus să folosesc întotdeauna „metoda sărutului… păstrați-o simplă, stupidă.”Nu mi-am dat seama la acea vreme, dar acestea sunt cu adevărat cuvinte după care să trăiești, mai ales atunci când creezi o ofertă irezistibilă.

dacă doriți ca perspectiva dvs. să ridice telefonul și să vă sune, atunci faceți clar și simplu să vă sune. Nu vă așteptați ca perspectiva dvs. să conecteze punctele sau să caute în jurul site-ului dvs. web pentru a afla următorul pas. Utilizați un apel puternic la acțiune și păstrați-l simplu.

în acest moment, probabil că vă întrebați dacă veți crea vreodată campania AdWords. Suntem deja la jumătatea pașilor și nu aveți niciun anunț de afișat pentru asta!

crede-mă, primii cinci pași sunt absolut critici și îmi vei mulțumi mai târziu, odată ce anunțurile sunt live și generezi profit, în loc de pierdere.

dar din moment ce ai cerut-o, hai să ne scufundăm și să vorbim despre crearea anunțurilor tale.

Google Adwords Pasul # 6: Creați anunțuri convingătoare

cu publicitatea în rețeaua de căutare AdWords, plătiți numai atunci când utilizatorii fac clic pe anunțurile dvs. Prin urmare, anunțurile dvs. au două locuri de muncă foarte importante:

  1. atrageți potențiali calificați, astfel încât să facă clic pe anunțul dvs. în loc de anunțurile concurenților.
  2. resping perspectivele necalificate, astfel încât să nu facă clic și să vă irosească bugetul publicitar.

asta înseamnă mai mult trafic, mai multe vânzări și mai puțini bani irosiți pe trafic necalificat, ceea ce duce la profituri mai mari pentru dvs.

există un loc de muncă mai important pentru anunțurile dvs. Anunțurile convingătoare cu o rată de clic ridicată (CTR) vă vor spori scorul de calitate, ceea ce, la rândul său, va reduce costul pe clic al cuvintelor cheie.

deci, anunțurile dvs. vor afecta în mod direct cât plătiți pe clic pentru fiecare dintre cuvintele dvs. cheie. Anunțurile grozave vă vor reduce costurile, în timp ce anunțurile proaste vă vor crește costurile.

vedeți de ce Pasul #6 este atât de important? Acesta este și motivul pentru care sunt necesari toți pașii anteriori, deoarece îi vom folosi pe toți pentru a face anunțurile mai convingătoare.

există patru componente cheie ale anunțurilor text AdWords:

  1. Titlu
  2. descriere linia 1
  3. descriere linia 2
  4. afișare URL

Titlu

titlul este componenta cea mai critică, deoarece este primul lucru pe care perspectiva dvs. îl va citi. Încercați să includeți cuvântul cheie în titlul anunțurilor dvs., deoarece Google va îngroșa textul, ceea ce îl face să iasă în evidență de alte anunțuri.

acesta este, de asemenea, cel mai simplu mod de a vă asigura că anunțul dvs. este 100% relevant pentru căutarea prospectului.

o altă mare strategie este de a pune o întrebare în titlu. De exemplu, în cazul în care cuvântul cheie este ” New york City dentist „apoi un titlu convingătoare este” nevoie de un Dentist New York?”

nu numai că face parte din cuvântul cheie din titlu, dar întrebarea va primi perspectiva dând din cap da. După cum știu toți marii vânzători, doar un singur da este uneori tot ce este nevoie pentru a începe o reacție în lanț care să conducă la vânzare.

Google AdWords permite 30 de caractere pentru titlul dvs., astfel încât fiecare literă să conteze și să utilizeze abrevieri ori de câte ori este posibil.

descriere linia 1 și 2

în cele două linii de descriere, reiterați beneficiile serviciului dvs., indicați USP-ul dvs., furnizați dovezi sociale și/sau descrieți oferta dvs. Și, desigur, includeți apelul dvs. la acțiune. Aveți doar 35 de caractere pentru fiecare linie de descriere, deci, din nou, utilizați abrevieri pentru a se potrivi Mai mult din mesajul dvs.

adresă URL afișată

adresa URL afișată este o zonă ușor trecută cu vederea a anunțurilor dvs. Nu doar copiați și inserați numele de domeniu. În schimb, utilizați adresa URL afișată pentru a include oferta, apelul la acțiune, USP-ul sau orice altceva care va face ca anunțurile dvs. să iasă în evidență.

iată trei exemple pentru un dentist pentru a vă oferi o idee despre ce puteți face:

  • www.domain.com/Whiter_Smile
  • www.domain.com/NYC_Dentist
  • www.domain.com/Free_Whitening

înainte de a merge mai departe, vreau să vă arăt un exemplu de anunț bun și unul rău, astfel încât să puteți vedea diferența.

exemplu de anunț bun pentru cuvântul cheie”repararea aparatului”:

În Aceeași Zi Sub-Zero Reparații
24 Serviciu Oră … În Termen De 1 Oră
$25 OFF Cupon. Sună-Ne Acum.

după cum puteți vedea, agentul de publicitate vizează în mod clar o nișă specifică – persoanele cu aparate Sub Zero. Acestea oferă beneficii convingătoare, inclusiv servicii de 24 de ore în aceeași zi într-o oră. Ei au o ofertă de un cupon de $ 25-off. Și au un apel clar la acțiune pentru a apela acum.

rețineți că aș încerca să îmbunătățesc acest anunț prin includerea cuvântului cheie în titlu pentru a-l face mai relevant pentru fraza de căutare.

exemplu de anunț slab pentru cuvântul cheie „repararea aparatului”:

familie deținută din 1939 pentru toți
aparatul dvs. are nevoie sunați acum

titlul acestui anunț a fost numele companiei, care nu este relevant pentru cuvântul cheie „repararea aparatului.”Dacă nu sunteți un brand cu nume mari, nimeni nu vă va recunoaște sau chiar nu vă va păsa de numele dvs. Nu este convingător și nu există congruență de la cuvântul cheie la anunț.

de asemenea, „familia deținută din 1939” nu este un beneficiu specific. Există beneficii implicite dacă perspectiva pune doi și doi împreună și crede că longevitatea este egală cu un serviciu bun. Cu toate acestea, este mult de cerut și în mod clar nu respectă principiul sărutului. Respectați beneficiile explicite, mai degrabă decât beneficiile implicite din anunțuri.

în cele din urmă, expresia „pentru toate nevoile aparatului dvs.” este cât se poate de vagă. Acesta este un exemplu de încercare de a fi toate lucrurile pentru toți oamenii, mai degrabă decât de a rezolva o problemă foarte specifică pentru un client țintă foarte specific.

Google Adwords Pasul #7: Utilizați paginile de destinație relevante

în acest moment, prospectul dvs. a căutat produsul sau serviciul dvs. Au găsit anunțul dvs. convingător față de toate celelalte opțiuni, au făcut clic pentru a afla mai multe și au aterizat pe site-ul dvs. web.

acum ce?

Ei bine, dacă sunteți ca o mulțime de agenți de publicitate pentru prima dată, atunci perspectiva dvs. este acum pe pagina dvs. de pornire zgâriindu-și capul încercând să-și dea seama ce sa întâmplat. Anunțul a făcut o promisiune pe care pagina de pornire nu a putut să o țină.

asta pentru că pagina dvs. de pornire nu este o pagină de destinație publicitară!

paginile de pornire explică tot ceea ce face afacerea dvs., toate produsele și serviciile dvs. și toți clienții diferiți pe care îi serviți. Cu alte cuvinte, pagina dvs. de pornire nu este 100% relevantă pentru cuvântul cheie căutat și anunțul făcut clic. Nu faceți această greșeală.

în schimb, creați o pagină de destinație dedicată care să corespundă cuvântului cheie și anunțului. Scopul este de a face întregul proces de vânzare congruent, astfel încât perspectiva dvs. să fie în permanență asigurată că va merge pe calea cea bună.

cea mai importantă componentă de pe pagina dvs. de destinație este titlul dvs., care este primul lucru pe care perspectiva dvs. îl va citi. Titlul dvs. trebuie să atragă atenția, să reitereze oferta făcută în anunț și să vă oblige perspectiva să continue să citească restul paginii.

copia paginilor de destinație cu conversie ridicată ar trebui să fie din nou relevantă pentru cuvântul cheie căutat și anunțul pe care ați făcut clic. Includeți USP-ul dvs., beneficiile produsului sau serviciului dvs., detalii despre oferta dvs. irezistibilă, dovada socială, credibilitatea că sunteți o afacere legitimă și un apel puternic la acțiune.

Google AdWords Pasul # 8: urmărirea conversiilor

suntem aproape gata să vă configurăm campania în AdWords, dar există un singur ingredient final: urmărirea conversiilor.

dacă omiteți acest pas, nu veți ști niciodată ce cuvinte cheie și anunțuri generează vânzări și care pierd doar bani. Cu alte cuvinte, nu veți putea optimiza campania dvs. odată ce este în funcțiune.

urmărirea conversiilor măsoară vânzările generate de campania AdWords. Mai exact, doriți să știți ce cuvinte cheie și ce anunțuri generează vânzări.

dacă unele sau toate vânzările dvs. apar online cu un coș de cumpărături de comerț electronic, urmărirea conversiilor este destul de simplă. Utilizați doar urmărirea conversiilor Google AdWords încorporată.

codul de urmărire a conversiilor Google Ads poate fi găsit în Contul Google Ads sub pictograma instrumentului, apoi „măsurători > conversii.”

googe ads măsoară conversiile

pentru a crea o nouă conversie, trebuie doar să faceți clic pe buton și să urmați pașii pentru a defini conversia. Apoi adăugați fragmentul mic de cod la pagina de mulțumire a formularului de comandă sau la pagina de primire.

acest cod este similar cu codul Google Analytics dacă îl aveți instalat pe site-ul dvs. web, dar ar trebui să fie doar pe pagina finală după ce un client își Finalizează comanda.

apoi, atunci când un client aterizează pe pagina dvs. de chitanță sau pe pagina de mulțumire, Google va urmări automat conversiile din contul dvs. Asta e într-adevăr tot ce este de făcut și nu există niciun motiv să nu instalați acest lucru înainte de a activa anunțurile.

Google poate urmări, de asemenea, instalările de aplicații, conversiile web, apelurile telefonice și conversiile offline.

ce se întâmplă dacă generați clienți potențiali online, dar în cele din urmă închideți vânzarea „offline” – prin telefon sau în persoană-mai degrabă decât online? În mod clar, nu puteți adăuga un cod de conversie la casa de marcat, deci ce puteți face?

cele trei tactici pe care le recomand pentru urmărirea vânzărilor offline sunt:

  1. creați o pagină de conversie în procesul de vânzare. De exemplu, trimiteți toți clienții dvs. la o pagină specială pentru a obține chitanța, a crea un cont online sau a descărca un document important. Gândiți-vă la o modalitate de a vă aduce clienții la pagina respectivă și de a adăuga codul AdWords la pagina respectivă. Acum Puteți urmări vânzările.
  2. Utilizați coduri promoționale unice în anunțurile și paginile de destinație. Dacă utilizați coduri promoționale unice în anunțurile și paginile de destinație, atunci puteți potrivi codurile înapoi la anunțul și cuvântul cheie care a generat vânzarea.
  3. utilizați numerele de telefon de urmărire în anunțurile și paginile de destinație. Dacă utilizați numere de telefon unice de urmărire, puteți asocia apelurile și vânzările ulterioare cu anunțurile și cuvintele cheie care au generat vânzarea.

odată ce urmărirea conversiilor este în vigoare, atunci a sosit momentul să vă conectați la Google AdWords și să configurați prima campanie.

interfața Google AdWords face configurarea campaniei o briză, dar nu acceptați orbește setările implicite. Unele dintre ele te pot băga în belele.

Google AdWords Pasul # 9: Setări AdWords pentru succes

după cum am menționat, Google Ads face o treabă excelentă de a facilita configurarea campaniei. Pur și simplu faceți clic pe simbolul plus albastru, apoi pe butonul Campanie nouă, așa cum se arată mai jos, și urmați pașii pentru a adăuga anunțuri și cuvinte cheie.

Setări Google adwords

procesul este destul de simplu; cu toate acestea, multe dintre setările implicite nu sunt în interesul dumneavoastră. De aceea, pasul #9 este să utilizați setările AdWords corecte pentru succes.

Iată cele mai importante setări de care trebuie să aveți grijă:

  • Căutare vs. Afișare
  • sume licitate pentru dispozitive
  • tipuri de potrivire a cuvintelor cheie
  • cuvinte cheie Negative

Căutare vs.afișare

Selectați rețeaua de căutare numai pentru tipul de campanie, astfel încât să vizați numai rețeaua de căutare Google și nu Rețeaua de Display.

Ghid Google Ads Căutare vs afișare

rețeaua de display este un animal complet diferit de publicitatea în rețeaua de display și necesită un set diferit de cuvinte cheie, anunțuri și pagini de destinație. Așadar, configurați întotdeauna campanii separate pentru a viza fiecare rețea.

tipuri de potrivire a cuvintelor cheie

mulți agenți de publicitate pentru prima dată nu au nicio idee că există diferite tipuri de potrivire. Drept urmare, risipesc bani pe fraze de căutare irelevante care nu fac parte din cuvintele cheie listate în cont.

există trei tipuri principale de potrivire a cuvintelor cheie:

  • broad
  • frază
  • exact

potrivire amplă după cum știți acum este tipul de potrivire implicit. Dacă lăsați cuvintele cheie ca potrivire amplă, atunci Google va afișa anunțurile dvs. la orice expresie de căutare pe care Google o consideră relevantă pentru cuvântul dvs. cheie.

aceasta înseamnă că anunțurile dvs. vor primi mai multe afișări, dar probabil că veți afișa anunțuri în fraze de căutare irelevante care vă vor irosi bugetul. Deci, eu nu recomand meci larg.

cuvintele cheie de potrivire a frazelor vor declanșa anunțuri atunci când fraza exactă face parte din cuvântul cheie introdus în Google. De exemplu, dacă cuvântul cheie care corespunde expresiei este „spațiu de birou”, anunțul dvs. se va afișa pentru „spațiu de birou din New York” și „spațiu de birou din New York.”Cu toate acestea, anunțul dvs. nu se va afișa pentru” birou în spațiu”, deoarece expresia” spațiu de birou „este ruptă de cuvântul” în.”

potrivirea expresiei vă oferă mult mai mult control asupra anunțurilor dvs. decât potrivirea amplă. Pentru a schimba cuvântul cheie în potrivirea expresiei, pur și simplu adăugați citate în jurul cuvântului cheie (a se vedea imaginea de mai jos).

potrivirea exactă îi spune pur și simplu Google să afișeze anunțul dvs. numai atunci când cuvântul cheie exact este introdus în Google. Veți obține cel mai mult control cu potrivire exactă, dar vă veți limita expunerea. Pentru a seta tipul de potrivire la potrivirea exactă, adăugați paranteze pătrate în jurul cuvintelor cheie (a se vedea imaginea de mai jos).

tipuri de potrivire a cuvintelor cheie google adwords

vă recomandăm să începeți cu potrivirea expresiilor, deoarece veți obține cele mai bune din ambele lumi în ceea ce privește direcționarea și acoperirea. Cu toate acestea, atunci când utilizați potrivirea expresiilor, trebuie să vă asigurați că includeți cuvinte cheie negative.

cuvinte cheie Negative

cuvinte cheie Negative vă oferă posibilitatea de a bloca fraze de la declanșarea anunțurilor. De exemplu, dacă sunteți o companie de închiriere de spații de birouri care face publicitate pe cuvântul cheie potrivire expresie,” spațiu de birou”, atunci veți dori să blocați cuvântul cheie ” film.”

în acest fel, anunțurile dvs. pentru închirierea unui spațiu de birou nu vor fi afișate pentru persoanele care caută filmul Spațiu de birou.

pentru a adăuga cuvinte cheie negative, accesați fila Cuvinte cheie din contul dvs., derulați în jos și faceți clic pe linkul cuvânt cheie negativ (consultați imaginea de mai jos).

Google adwords Google ads Cum se adaugă cuvinte cheie negative

apoi, faceți clic pe butonul Adăugare pentru a adăuga cuvintele cheie pe care doriți să le blocați.

după ce ați finalizat procesul de configurare, atunci sunteți gata să activați anunțurile și să începeți să vă optimizați campania!

Google Adwords Pasul #10: optimizare

de îndată ce setați licitarea, activați campania și Google vă aprobă anunțurile, puteți respira adânc. Felicitări, anunțurile dvs. sunt live!

din păcate, nu vă puteți relaxa încă. Majoritatea campaniilor nu sunt profitabile de la început și necesită întotdeauna optimizare continuă pentru a rămâne profitabile.

există trei domenii principale pentru îmbunătățirea performanței campaniei AdWords:

  1. sumele licitate pentru cuvinte cheie. Vă recomandăm să utilizați licitarea inteligentă pentru a începe, dar odată ce începeți să generați clicuri și vânzări, vă recomandăm să ajustați sumele licitate în consecință. Dacă cuvintele cheie generează vânzări în mod profitabil și nu sunteți clasat pe locul 1, continuați să creșteți sumele licitate. Dacă cuvintele dvs. cheie nu generează vânzări în mod profitabil, atunci, evident, va trebui să reduceți sumele licitate sau să întrerupeți complet cuvântul cheie.
  2. rata de clic pe anunț (CTR). După cum am menționat mai devreme, CTR-ul anunțului dvs. afectează în mod direct scorul dvs. de calitate, care la rândul său determină cât plătiți pe clic. Pentru a optimiza CTR-ul, A/B testează diferite anunțuri pentru a vedea ce versiune primește cele mai multe clicuri.
  3. rata de conversie a paginii de destinație. Zona finală de optimizat este pagina dvs. de destinație. Există multe instrumente care vă ajută să testați diferite versiuni de pagini de destinație, dar dacă abia începeți, vă recomand să utilizați Google Optimize. Este ușor și gratuit pentru a începe. Creați un experiment pentru a testa două versiuni diferite ale paginii dvs. de destinație și măsurați pentru a vedea care dintre acestea generează cele mai multe conversii.

concluzie

până acum, campania dvs.

dacă urmați acești zece pași, atunci va fi bine pe cale de a o campanie profitabilă Google AdWords. Mult noroc!

ați lansat o campanie Google Ads de succes? Ce sfaturi trebuie să împărtășiți?

creșteți traficul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.