kolik bych měl utratit za Google Ads (PPC)?

provozováním agentury pro digitální marketing je jedna otázka, kterou často klademe:
kolik bych měl utratit za reklamy Google (dříve známé jako Google Adwords, také označované jako PPC), reklamy Yelp nebo reklamy Facebook a Instagram?

níže uvádím jednoduchý přístup, který můžete použít. Tento přístup se neomezuje pouze na výdaje na reklamy Google.

procházení tímto postupným procesem má pro vás mnoho výhod:

  • kolik byste měli utratit za dosažení nových cílů zákazníků?
  • jak dosáhnout doporučeného rozpočtu Google Ads
  • objasnění očekávání a nového růstu zákazníků
  • pochopte, jak učinit marketing zodpovědným a zaplatit za sebe

obecně řečeno, kolik byste měli utratit za reklamy Google se velmi liší. Můžete strávit tak málo ,jak $ 50 za měsíc nebo více než $ 10,000 nebo více. Kolik nakonec utratíte, závisí na vašich prodejních cílech, na jak velkou geografickou oblast cílíte, objem vyhledávání a konkurenceschopnost průmyslu.

ale moje doporučení je:

  1. jaké jsou vaše cíle pro nové potenciální zákazníky, příjmy?
  2. kolik provozu potřebujete k dosažení vašich cílů?
  3. jaký je rozdíl ve výdajích mezi tím, kde jste teď a kde musíte být?

první krok: jaké jsou vaše cíle pro potenciální zákazníky nebo příjmy?

prvním krokem v procesu může být otevření očí. Zeptejte se sami sebe, Jaký je váš cíl pro nové potenciální zákazníky nebo příjmy?

pokud je cíl růst potenciálních zákazníků mnohem větší než současné výsledky, částka, kterou utratíte v reklamách Google za dosažení tohoto cíle, je stejně významná. Jak uvidíte za okamžik, Poté, co někdo projde procesem, jsou často překvapeni, kolik musí utratit za dosažení cíle.

dovolte mi, abych vás provedl skutečným příkladem.

máme zákazníka business-to-consumer (B-to-C), který poskytuje služby kontroly komárů. Uvedli, že chtějí získat 50 nových zákazníků měsíčně za to, co udělali v předchozím roce.

V současné době dělají různé partyzánské marketingové taktiky a místní obchody a v předchozím roce experimentovali s digitálním marketingem. Podívejme se tedy, jak můžeme dosáhnout realistického rozpočtu Google PPC pro dosažení jejich cíle získat 50 nových zákazníků v předchozím roce.

Druhý Krok: Kolik Bude Stát Provoz?

dalším krokem při odhadu rozpočtu Google Ads potřebného k dosažení vašeho cíle je pochopení toho, kolik vás bude stát získání provozu. S Adwords odhadujeme tuto cenu na základě ceny za kliknutí pro klíčová slova, která najdeme v Plánovači klíčových slov Google Ads.

rychlé vyhledávání cílených klíčových slov pomocí nástroje klíčových slov Google ukazuje, že průměrná cena za kliknutí (CPC) bude přibližně 5 USD za příslušné podmínky.

klient uvedl, že má rozpočet $1,500 za měsíc – na základě průměrné ceny za kliknutí, která by nám koupila návštěvy 300.

zde je jednoduchá matematika:

  • průměrná cena za proklik v reklamách Google: $ 5
  • měsíční rozpočet: $ 1,500
  • návštěvy vašich webových stránek: 300

krok třetí: míra konverze webových stránek

pochopení míry konverze vyžaduje určité kopání do Google Analytics vašeho webu a možná metriky sledování hovorů, pokud máte.

v tomto příkladu, když zmiňuji konverze, mám na mysli lidi, kteří odeslali formulář, vyzvali vás, abyste požádali o schůzku nebo nákup vašeho produktu nebo služby.

pokud nejste spokojeni s analytikou svých webových stránek, možná vám může pomoci váš webmaster. Nicméně, obecně řečeno, pro maloobchodní služby hledáme podání formuláře (tj. dotazy) a telefonní hovory. Pokud nepoužíváte sledování hovorů, mohu vám říci, že telefonní hovory přicházejí v 1-3 násobku sazby, kterou dělá podání formuláře. Takže pokud jste obdrželi 10 podání formuláře, můžete rozumně předpokládat někde mezi 10-30 telefonní hovory příliš.

Obecně platí, že pro stránky maloobchodních služeb jsou míry konverze (formuláře + telefonní hovory), pokud jsou vaše stránky dobře navrženy, pravděpodobně v rozsahu 10% (počet najetých kilometrů se bude lišit). Pokud jste web elektronického obchodování, míry konverze jsou obvykle mnohem nižší a v rozmezí 1 – 2%. Chcete-li však lépe porozumět tomuto pohledu na Google Analytics vašeho webu.

výpočet webových stránek vede:

míra konverze webových stránek: 10%

celkový počet webových stránek vede: 30 (10% * 300 návštěvníků webových stránek)

Krok čtyři: míra konverze Lead-to-Customer

tento krok je o tom, jak efektivní jste vy a vaši zaměstnanci při přeměně potenciálních zákazníků na zákazníky. Nízké personální obsazení, špatný zákaznický servis atd.) výrazně ovlivní tuto proměnnou. Operace jsou úzce spjaty s marketingovou efektivitou. Nicméně, měli byste mít docela dobrý smysl pro toto číslo-pokud ne – udělal bych to nejvyšší prioritou. Moje zkušenost s prací s mnoha různými podniky spočívá v tom, že jejich míra konverze, když dostanou dotaz telefonicky nebo e-mailem, se pohybuje mezi 50% až 90% (alespoň u maloobchodních služeb).

celkem nových zákazníků:

Lead to Customer Conversion: 60% (vaše schopnost převést olovo na zákazníka)

celkem nových zákazníků: 18 (60% * 30)

míra konverze v jiných kanálech mimo Google je mnohem nižší,takže musíte být opatrní při použití této logiky tak konkrétně na reklamy Facebook nebo reklamy Instagram. Protože však zákazníci přicházející z Googlu aktivně zadávají dotazy, jedná se o předem kvalifikované potenciální zákazníky-víme, že mají vysoký zájem, protože zadali vyhledávací dotaz. Zákazníci přicházející z Facebook nebo jiných kanálů nejsou tak předkvalifikovaní především proto, že aktivně nehledají váš produkt nebo službu, protože jsou na platformě z jiných sociálních důvodů.

vytáhněte to úplně-Vytvořte jednoduchý model aplikace Excel

vytvářím tyto typy jednoduchých modelů v aplikaci Excel a poté měním měsíční rozpočet, abych viděl, jak se můj celkový počet nových zákazníků mění se zvyšujícími se nebo klesajícími výdaji. Samozřejmě existují pokročilé vzorce aplikace Excel, které můžete použít, ale v tomto případě je snadné změnit své výdaje a zjistit, jak se mění vaši noví zákazníci.

Excel model pro rozpočet Google Adwords
výpočet návratnosti rozpočtu Google Ads

takže se vracíme k našemu klientovi, který chtěl 50 nových zákazníků za měsíc-z toho je jasné, že na základě 5 USD za kliknutí a míry konverze webu spolu s konverzním poměrem lead-to-customer rozpočet 1 500 USD za měsíc nedosáhne svých cílů 50 nových zákazníků za měsíc. Klient bude muset utratit více než $ 4,000 za měsíc, aby dosáhl cíle. Zatímco $ 4,000 může být hodně pro mnoho malých podniků, nenechte se zavěsil na to-jde o to, které vám pomohou pochopit, co je rozumné výdaje na dosažení vašich cílů. Můžete utratit, co chcete na Google Ads, ale přitom teď, budete mít lepší představu o tom, co je realistické očekávat pro potenciální zákazníky.

 Excel model pro doporučený rozpočet Google Adwords
Excel model pro doporučený rozpočet Google Ads

ujistěte se, že má smysl finančně-konečný & nejdůležitější krok

poslední část tohoto procesu zajišťuje, že peněžní tok a zisk jsou tam, protože pokud to není, musíte opravit jeden z těchto kroků:

  1. Vylepšete svou marži (zvýšení ceny nebo nižší náklady)
  2. míra konverze vašeho webu
  3. Zlepšete míru lead to customer rate

Použijme výše uvedený příklad pro výpočet finanční návratnosti. Níže jsou uvedeny dva finanční poměry, návratnost výdajů na reklamu (ROAS) a návratnost investic (ROI).

ROAS je jen prodej odvozený z úsilí vyděleného marketingovými výdaji. Pro tohoto klienta byl průměrný příjem 500 USD. ROAS je tedy: (500$ * 48 nových zákazníků) / 4 000 $ v Adwords utratí, takže 24 000$ / 4 000 $ = 600% ROAS. To je velmi zdravý návrat. Ale co vzít v úvahu náklady na výrobu těchto prodejů? To je místo, kde přichází ROI.

ve srovnání s ROI bere v úvahu náklady a zisky. Takže pokud má klient 50% marži na $ 24,000 v prodeji, jinými slovy, to stálo $ 12,000 v práci nebo části k výrobě těchto prodejů, to je $ 12,000 v hrubém zisku. Poté odečtěte náklady Adwords ve výši $ 4,000 od hrubého zisku $ 12,000, který ponechává us $ 8,000. Nyní, když jsme účtovali náklady na výrobu prodeje, plus marketingové náklady, návratnost investic je pak, ($12,000 – $4,000)/$4,000 = 200% návratnost investic.

ROI se mi líbí jako metrika lépe, protože bere v úvahu marži/náklady na prodej, reklamní výdaje a zisk. Opravdu to, co ROI nám ukázal, je, že z $24,000 v příjmech generovaných, jsme zaplatili $ 12,000 v nákladech na výrobu těchto prodejů (práce a díly) a my jsme zaplatili naše $4,000 marketingové náklady, které nám dal 200% ROI. V podstatě, po všech výdajích, toto úsilí generovalo $ 8,000 v cash flow! S takovými čísly bych tuto investici dělal neustále.

balení:

tento model lze použít s jakýmkoli marketingovým kanálem. Skutečná hodnota pochází z pochopení, že existuje několik hlavních proměnných, které ovlivní váš úspěch:

  • náklady na získání zákazníka
  • míra konverze webových stránek
  • vést k míře konverze
  • Finance

úpravou těchto proměnných můžete získat lepší přehled o tom, jak být úspěšnější a vytlačit větší zisk z vaší marketingové taktiky, a co je nejdůležitější, jak učinit marketing zodpovědným.

slovo opatrnosti s jinými kanály. I když tento přístup určitě můžete použít, vyvážte jej s dalšími KPI (klíčovými ukazateli výkonu), jako je dosah a dojmy v rámci cílového publika pro povědomí. Facebook reklamy mohou přispět více než 30% nárůst konverzí v jiných kanálech, které Facebook nedostane všechny úvěry by měl.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.