10-krokový průvodce vytvořením ziskové kampaně Google AdWords od nuly

jak vytvořit ziskovou kampaň google Adwords

spuštění nové kampaně pro vyhledávání Google Ads je vzrušující proces. Vzrušení, úzkost, strach a naděje jsou emoce, které mě napadnou, když se chystám kliknout na tlačítko Povolit v nové kampani.

pokud právě začínáte, můžete se bát, že to pokazíte. Chápu to. Kroky, kterými vás provedu, zajistí, že vložíte více peněz na svůj vlastní bankovní účet, spíše než jen financování říše Google.

při správném nastavení a správě je Google Ads (dříve Google Adwords) jedním z nejlepších zdrojů pro nové zákazníky.

v průběhu let jsem pomohl podnikům růst z $ 0 na $ 1,000,000+ na zadní straně pracovitých kampaní AdWords. Ale také jsem sledoval, jak se desítky tisíc dolarů spláchly do odtoku AdWords kvůli špatně spravovaným kampaním.

jak vyletět vaše ROI Google Adwords / PPC reklamní tipy

takže pojďme k tomu. Tie na AdWords zástěru, chytit pero zapsat klíčové kroky úspěšné kampaně Google Ads, a sledovat spolu, jak jsem vás provede, jak vytvořit ziskový Google AdWords kampaň od nuly.

Google Adwords Krok #1: Existuje Poptávka Zákazníků?

pokud vaši zákazníci nehledají váš produkt nebo službu v Googlu, pak pro vás samozřejmě nebude reklama ve vyhledávání AdWords fungovat.

takže než se příliš nadchnete vytvořením první kampaně, musíte ověřit, že ve skutečnosti existuje objem vyhledávání toho, co nabízíte.

doporučuji používat UberSuggest, což je můj vlastní bezplatný nástroj pro výzkum klíčových slov. Nástroj klíčových slov funguje podobně jako tezaurus. Zadáte fráze, o kterých si myslíte, že vaše vyhlídky hledají, a řekne vám další podobné, relevantní fráze.

ubersuggest pro google adwords

Ubersuggest vám řekne, jak často lidé hledat tyto fráze, jak konkurenční klíčová slova, a kolik to bude stát inzerovat na každé klíčové slovo. Všechny tyto informace vám pomohou určit, která klíčová slova chcete použít ve své první kampani.

 ubersuggest Google adwords keyword research

doporučuji také použít klíčové slovo „návrhy“ uvedené v hlavním grafu. To vám dá představu o souvisejících klíčových slovech a kolik objemu vyhledávání mají tato klíčová slova.

můžete také použít nástroj Google pro plánování klíčových slov, který vám pomůže najít nejlepší klíčová slova k cílení. Poskytne Vám odhady nabídek a celkové vyhledávání, takže si můžete vytvořit plán.

existují tři otázky, které se budete ptát, zda chcete inzerovat na konkrétní klíčové slovo:

  1. Hledá se Klíčové slovo v Googlu? Pokud neexistuje žádný objem vyhledávání, pak vám to řekne, že tuto frázi nikdo do Googlu nepíše. Nemá smysl inzerovat na klíčová slova, která nikdo nehledá.
  2. je osoba, která hledá toto klíčové slovo, pravděpodobně koupí můj produkt nebo službu? Nebo je osoba s větší pravděpodobností jen dělá výzkum bez úmyslu provést nákup? Jinými slovy, jaký je záměr klíčového slova? Když začínáte, budete chtít inzerovat na to, čemu říkám klíčová slova „nákup záměru“, kde se daná osoba zjevně snaží koupit.
  3. Mohu si dovolit inzerovat na klíčové slovo? Tato otázka je důležitá, ale k výpočtu vyžaduje trochu matematiky. Podívejme se na to teď.

Google Adwords Krok # 2: Můžete si dovolit inzerovat na nejlepších klíčových slov?

před dokončením seznamu klíčových slov se musíte ujistit, že má smysl zacílit na tento termín. To vám zabrání jít po klíčových slovech, kde není šance, že budou ziskové. Je lepší spustit tato čísla nyní, než potopíte čas a peníze do kampaně určené k selhání.

Chcete-li odpovědět na otázku „Mohu si dovolit inzerovat na toto klíčové slovo?“musíte vypočítat maximální cenu za kliknutí (Max CPC). Porovnáte max CPC vaší firmy s odhadovaným klíčovým slovem CPC v nástroji klíčových slov, abyste zjistili, zda si můžete dovolit inzerovat.

například, pokud vaše maximální CPC je $ 5 a odhadovaná CPC je $ 4, pak víte, že existuje dobrá šance, že můžete výhodně inzerovat na dané klíčové slovo.

Vaše maximální CPC je určena konverzním poměrem vašeho webu, ziskem na zákazníka a cílovým ziskovým rozpětím reklamy. Pokud tato čísla neznáte, budete muset odhadnout nebo nastavit sledování, abyste je mohli přesněji vypočítat.

použijte níže uvedený vzorec pro výpočet max CPC a poté porovnejte s odhadovanou CPC, kterou jste našli výše:

Max CPC = (zisk na zákazníka) x (1-ziskové rozpětí) x (míra konverze webových stránek)

řekněme například, že váš průměrný zisk na zákazníka je 500 USD a z 1 000 návštěvníků webových stránek převedete 10 na zákazníky. To znamená, že máte 1 procentní míra konverze webových stránek.

pokud jste spokojeni s 30% ziskovou marží, pak byste vypočítali maximální CPC:

Max CPC = 500 $ x (1 – 0.30) x 1% = 3$.50

váš maximální CPC musí být opět v sousedství odhadované CPC v nástroji Google pro plánování klíčových slov, jinak máte potíže.

Předpokládejme, že Vaše maximální CPC je $ 3.50 a odhadovaná CPC pro klíčové slovo je $ 10 . V takovém případě budete muset nejprve zvýšit buď svůj zisk na zákazníka, nebo míru konverze, než budete moci výhodně inzerovat na dané klíčové slovo.

Google Adwords Krok #3: proveďte analýzu konkurence

v tomto okamžiku máte nyní seznam klíčových slov „nákupní záměr“, o kterých jste si jisti, že si můžete dovolit. Dalším krokem je snížit riziko využitím inteligence konkurence.

ve většině průmyslových odvětví najdete konkurenty, kteří již testovali a optimalizovali své kampaně AdWords. To znamená, že zjistili, která klíčová slova, reklamy a vstupní stránky fungují a nefungují na vašem trhu.

nebylo by skvělé, kdybyste se mohli jen nabourat do účtů AdWords vašeho konkurenta a ukrást tyto informace?

než se dostanete příliš daleko na své nelegální hackerské spiknutí, měl bych vás informovat o velmi skvělém konkurenčním zpravodajském nástroji zvaném KeywordSpy. KeywordSpy shromažďuje, organizuje a poskytuje snadný přístup ke všem historickým reklamním informacím vašich konkurentů.

Ber to jako svůj vlastní Delorean stroj času!

Chcete-li nastavit svůj účet, přejděte na www.KeywordSpy.com a klikněte na tlačítko Zkušební verze zdarma.

Klíčové slovo spy google adwords research

jakmile se zaregistrujete a přihlásíte, zkopírujte jednu z konkurenčních domén do vyhledávacího pole a vyberte možnost domény, jak je uvedeno níže.

(Chcete-li najít své konkurenty, jednoduše zadejte klíčová slova do Googlu a poté zkopírujte domény inzerenta.)

keywrod špionážní výzkum pro google adwords

po dokončení vyhledávání, kliknutím na kartu PPC klíčová slova zobrazíte všechna klíčová slova, na kterých váš konkurent inzeruje.

klíčová slova konkurence v klíčových slovechspy google adwords guide

v tomto příkladu soutěžící inzeruje na 50 klíčových slovech a můžete vidět datum, kdy poprvé začali inzerovat na každé klíčové slovo. Čím déle inzerent inzeruje, tím lépe, protože to znamená, že klíčové slovo generuje prodej.

pokud Klíčové slovo nebylo ziskové, inteligentní inzerent by Klíčové slovo pozastavil.

(Důležitá poznámka: ne všichni inzerenti jsou chytří,takže toto pravidlo slepě nepoužívejte.

dále můžete buď ručně prohledávat seznam, nebo je můžete exportovat všechny, odstranit irelevantní klíčová slova a poté je přidat do seznamu klíčových slov, která jste již našli v Ubersuggest nebo nástroj pro plánování klíčových slov Google.

po dokončení kontroly klíčových slov klikněte na kartu Reklamy a zkontrolujte kopii reklamy svého konkurenta.

recenze klíčová slova průvodce kampaní Google adwords

opět můžete vidět datum, kdy byla reklama testována, což ukazuje, zda reklama funguje dobře.

můžete také použít jiné nástroje konkurenční analýzy, abyste se dozvěděli více o tom, co funguje pro vaše konkurenty.

doporučuji zkontrolovat reklamy několika konkurentů, abyste zjistili, jaké typy nabídek rezonují s vaším cílovým trhem. Při prohlížení reklam hledejte způsob, jak odlišit vaše podnikání od všech vašich konkurentů.

diferenciace je rozhodující pro úspěch AdWords, což nás přivádí ke kroku čtyři.

Google Adwords Krok #4: využijte silný USP

váš USP nebo jedinečný prodejní návrh je to, co odlišuje vaše podnikání od vašich konkurentů a dává vašim vyhlídkám přesvědčivý důvod, proč si vás vybrat.

jinými slovy, váš USP odpovídá na otázku: „Proč bych se měl já, vaše vyhlídky, rozhodnout obchodovat s vámi, oproti jakékoli jiné možnosti, včetně nicnedělání?“

pokud jde o AdWords, existují tři důležité důvody pro vytvoření výkonného USP:

  1. silný USP generuje větší provoz z kvalifikovaných vyhlídky (podporovat kliknutí na vaše reklamy) a odpuzuje nechtěné potenciální zákazníky(zabránit kliknutí na vaše reklamy).
  2. silný USP vyletí vaše míry konverze prodeje. Takže nejen budete generovat větší provoz, protože budete mít více kliknutí na vaše reklamy, budete také převést více provozu na platící zákazníky.
  3. silný USP může eliminovat srovnání cen nakupování. To může změnit hru, protože už nejste považováni za komoditu. Pokud dáte své vyhlídky přesvědčivý důvod obchodovat s vámi proti konkurenci, pak cena se stává sekundární problém.

OK, USP je klíčovou složkou. Dává to smysl, ale jak ho vytvoříte?

nejprve se zaměřte na své hlavní silné stránky. V čem jste lepší než vaši konkurenti?

za druhé, promluvte si se svými zákazníky a co je důležitější, poslouchejte je. Skvělý USP je postaven na vhledu zákazníků, zeptejte se tedy svých zákazníků, proč s vámi obchodují. Taky, zeptejte se, abyste zjistili, co se vašim zákazníkům nelíbí ve vašem oboru a co si vaši zákazníci přejí, abyste mohli kromě svých základních produktů nebo služeb poskytnout.

za třetí, analyzujte své konkurenty a hledejte otevření. Nejdůležitější slovo v jedinečné prodejní nabídce je jedinečné.

Chcete-li vytvořit opravdu silný USP, musíte studovat reklamy, webové stránky a marketingové materiály svých konkurentů a najít příležitost vyniknout. Doporučuji použít tabulku k uspořádání všech reklam a webových stránek vašich konkurentů, abyste mohli snadněji najít společné rysy. Jak to děláte, hledejte otvor, který řekne něco jedinečného a vynikajícího.

Chcete-li začít, zde je silný USP jsem si jistý, že poznáte: „čerstvá horká pizza dodaná za 30 minut nebo méně, zaručena.“

kde jste tuto větu už slyšeli? To je USP společnosti Domino ‚ s Pizza, a použili ji k vybudování miliardového impéria.

netvrdí, že jsou všechno pro každého. Ve skutečnosti se ani nezmiňují o kvalitních surovinách, ceně ani chuti. Celé své podnikání zaměřili na jednu věc, na které jejich zákazníkům záleží nejvíce-rychlé a včasné doručení.

Představte si některé vysokoškoláky pozdě v sobotu večer s munchies a díváte se na ideální zákaznický profil Domino ‚ s Pizza!

Google Adwords Krok # 5: Máte neodolatelnou nabídku

co můžete nabídnout ve své kampani AdWords, která je tak přesvědčivá, že by vaše vyhlídka byla bláznem, aby nepodnikla kroky? Jak se můžete odlišit od všech ostatních reklam, které vaše vyhlídky uvidí ve výsledcích vyhledávání?

odpověď je vaše neodolatelná nabídka, která se skládá z následujících čtyř složek:

cenné

váš produkt nebo služba musí být cennější než cena. To je marketing 101. To neznamená, že vaše nabídka musí být levná. Stačí jasně definovat všechny hodnoty, které váš produkt nebo služba poskytuje zákazníkovi a ujistěte se, že převažuje nad vaší cenovkou.

uvěřitelné

když uděláte nabídku, která se zdá být příliš dobrá na to, aby to byla pravda, pak vaše vyhlídka může být trochu skeptická. Takže musíte poskytnout věrohodný důvod pro vaši nabídku.

pokud například provozujete speciální prodej, musíte vysvětlit, proč nabízíte tak strmou slevu. Důvodem může být cokoli: vymazání inventáře, prodej na konci roku, oslava výročí, otevření nového obchodu, Vaše narozeniny atd.

snížit nebo zvrátit riziko

každý se bojí, že bude ošizen online. Jednou z nejlepších taktik, jak minimalizovat riziko pro zákazníka, je záruka vrácení peněz. Záruka vrácení peněz klade veškeré riziko pro vaše podnikání poskytovat vynikající služby, jinak budete muset dát všechny peníze zpět k zákazníkovi.

kdykoli je to možné, vždy doporučuji zahrnout do své nabídky nějakou záruku. Zlepší vaši míru odezvy a je to skvělý způsob, jak se odlišit od konkurence.

výzva k akci

jeden z mých učitelů umění na základní škole mi kdysi dal fantastickou radu, když učil třídu. Řekl mi, abych vždy “ používal metodu polibku … Udržujte to jednoduché, hloupý.“V té době jsem si to neuvědomil, ale to jsou opravdu slova, podle kterých se dá žít, zvláště když vytváříte neodolatelnou nabídku.

pokud chcete, aby vaše vyhlídka zvedla telefon a zavolala vám, pak je křišťálově jasné a jednoduché vám zavolat. Neočekávejte, že vaše vyhlídky spojit tečky nebo hledat kolem vašeho webu přijít na další krok. Použijte silnou výzvu k akci a udržujte ji jednoduchou.

v tomto okamžiku jste pravděpodobně přemýšlel, jestli budete někdy skutečně vytvořit kampaň AdWords. Jsme již v polovině kroků a nemáte žádné reklamy, které byste na to mohli zobrazit!

věř mi, prvních pět kroků je naprosto kritických a později mi poděkujete, jakmile jsou reklamy živé a generujete zisk, místo ztráty.

ale protože jste o to požádali, pojďme se ponořit a mluvit o vytváření reklam.

Google Adwords Krok #6: Vytvořte přesvědčivé reklamy

s reklamou ve vyhledávání AdWords platíte pouze tehdy, když lidé kliknou na vaše reklamy. Proto, vaše reklamy mají dvě velmi důležité úlohy:

  1. přilákejte kvalifikované vyhlídky, aby klikli na vaši reklamu místo reklam konkurentů.
  2. odpuzují nekvalifikované vyhlídky, takže neklikají a neztrácejí váš rozpočet na reklamu.

to znamená větší provoz, více prodejů a méně zbytečných peněz na nekvalifikovaný provoz, což pro vás vede k vyšším ziskům.

pro vaše reklamy je ještě jedna důležitá práce. Přesvědčivé reklamy s vysokou mírou prokliku (CTR) zvýší vaše skóre kvality, což zase sníží náklady na kliknutí vašich klíčových slov.

takže vaše reklamy budou mít přímý vliv na to, kolik zaplatíte za kliknutí za každé vaše klíčová slova. Skvělé reklamy sníží vaše náklady, zatímco mizerné reklamy zvýší vaše náklady.

vidíte, proč je krok č. 6 tak důležitý? To je také důvod, proč jsou vyžadovány všechny předchozí kroky, protože je všechny použijeme k tomu, aby reklamy byly přesvědčivější.

textové reklamy AdWords obsahují čtyři klíčové komponenty:

  1. Nadpis
  2. popis řádek 1
  3. popis řádek 2
  4. zobrazení URL

Nadpis

Nadpis je nejkritičtější složkou, protože je to první věc, kterou si vaše vyhlídka přečte. Pokuste se zahrnout Klíčové slovo do nadpisu reklam, protože Google text tučně označí, což jej odlišuje od ostatních reklam.

Toto je také nejjednodušší způsob, jak zajistit, aby vaše reklama byla 100% relevantní pro vyhledávání vyhlídek.

další skvělou strategií je položit otázku v nadpisu. Například, pokud je klíčové slovo „zubař v new Yorku“, pak je přesvědčivý Nadpis “ potřebujete zubaře v New Yorku?“

nejen, že je součástí klíčového slova v titulku, ale otázka dostane vyhlídku, která kývne hlavou ano. Jak všichni velcí prodejci vědí, jen jedno Ano je někdy vše, co je potřeba k zahájení řetězové reakce vedoucí k prodeji.

Google AdWords umožňuje 30 znaků pro váš nadpis, takže počítejte každé písmeno a používejte zkratky, kdykoli je to možné.

popis řádek 1 a 2

ve dvou popisných řádcích zopakujte výhody své služby, uveďte svůj USP, poskytněte sociální důkaz a / nebo popište svou nabídku. A samozřejmě zahrňte svou výzvu k akci. Máte pouze 35 znaků pro každý řádek popisu, takže znovu použijte zkratky, aby se vešly více vaší zprávy.

Zobrazit URL

URL zobrazení je snadno přehlédnutelná oblast vašich reklam. Nepoužívejte jen kopírovat a vložit název domény. Místo toho použijte adresu URL displeje, abyste zahrnuli svou nabídku, výzvu k akci, USP nebo cokoli jiného, díky čemu vaše reklamy vyniknou.

zde jsou tři příklady pro zubaře, aby vám představu o tom, co můžete udělat:

  • www.domain.com/Whiter_Smile
  • www.domain.com/NYC_Dentist
  • www.domain.com/Free_Whitening

než půjdeme dál, chci vám ukázat příklad dobré a špatné reklamy, abyste viděli rozdíl.

příklad dobré reklamy pro klíčové slovo „Oprava zařízení“:

Stejný Den Sub-Zero Repair
24 Hodinový Servis … Do 1 Hodiny
$ 25 Off Kupón. Zavolejte Nám.

jak můžete vidět, inzerent se jasně zaměřuje na konkrétní výklenek-lidi se spotřebiči Sub Zero. Nabízejí přesvědčivé výhody, včetně 24hodinového servisu ve stejný den do jedné hodiny. Mají nabídku $ 25-off kupón. A teď mají jasnou výzvu k akci.

Všimněte si, že bych se pokusil vylepšit tuto reklamu zahrnutím klíčového slova do názvu, aby bylo relevantnější pro vyhledávací frázi.

příklad slabé reklamy pro klíčové slovo „Oprava zařízení“:

rodina vlastněná od roku 1939 pro všechny
váš spotřebič potřebuje volejte nyní

Nadpis této reklamy byl název společnosti, který není relevantní pro klíčové slovo “ Oprava spotřebiče.“Pokud nejste velká značka, nikdo nepozná ani se o vaše jméno nestará.“ Není to přesvědčivé a neexistuje shoda od klíčového slova k reklamě.

také „rodina vlastněná od roku 1939“ není specifickou výhodou. Existuje implicitní výhoda, pokud vyhlídka dá dva a dva dohromady a věří, že dlouhověkost se rovná dobré službě. Nicméně, to je hodně žádat a zjevně nedodržuje princip polibku. Ve svých reklamách se držte explicitních výhod spíše než implikovaných výhod.

konečně, fráze „pro všechny vaše potřeby zařízení“ je tak vágní, jak byste mohli být. Toto je příklad snahy být všemi věcmi pro všechny lidi, spíše než řešení velmi specifického problému pro velmi specifického cílového zákazníka.

Google Adwords Krok # 7: Použijte příslušné vstupní stránky

v tomto okamžiku vaše vyhlídka vyhledala váš produkt nebo službu. Zjistili, že vaše reklama je přesvědčivá oproti všem ostatním možnostem, kliknutím se dozvíte více, a přistál na vašem webu.

co teď?

no, pokud jste jako mnoho inzerentů poprvé, pak je vaše vyhlídka nyní na vaší domovské stránce a škrábe se na hlavě a snaží se zjistit, co se právě stalo. Reklama dala slib, který domovská stránka nemohla dodržet.

je to proto, že Vaše domovská stránka není vstupní stránka reklamy!

domovské stránky vysvětlují vše, co vaše firma dělá, všechny vaše produkty a služby a všechny různé zákazníky, kterým sloužíte. Jinými slovy, vaše domovská stránka není 100% relevantní pro hledané klíčové slovo a kliknutou reklamu. Nedělejte tuto chybu.

místo toho vytvořte vyhrazenou vstupní stránku, která odpovídá klíčovému slovu a reklamě. Cílem je, aby se celý proces prodeje shodný, takže vaše vyhlídka je neustále ujišťována, že jde správnou cestou.

nejdůležitější složkou na vstupní stránce je váš nadpis, což je první věc, kterou si vaše vyhlídka přečte. Váš nadpis musí upoutat pozornost, zopakovat nabídku uvedenou v reklamě, a přinutit své vyhlídky, aby si přečetli zbytek stránky.

kopie vstupních stránek s vysokou konverzí by měla být opět relevantní pro hledané klíčové slovo a kliknutou reklamu. Zahrňte svůj USP, výhody vašeho produktu nebo služby, podrobnosti o vaší neodolatelné nabídce, sociální důkaz, důvěryhodnost, že jste legitimní podnik, a silná výzva k akci.

Google AdWords Krok #8: sledování konverzí

jsme téměř připraveni nastavit kampaň v AdWords, ale existuje jedna poslední složka: sledování konverzí.

pokud tento krok přeskočíte, nikdy nebudete vědět, která klíčová slova a reklamy generují prodej a které právě ztrácejí peníze. Jinými slovy, nebudete moci optimalizovat svou kampaň, jakmile bude spuštěna.

sledování konverzí měří tržby generované vaší kampaní AdWords. Konkrétněji chcete vědět, která klíčová slova a které reklamy generují prodej.

pokud některé nebo všechny vaše prodeje se vyskytují on-line s e-commerce nákupní košík, pak sledování konverzí je docela jednoduché. Stačí použít vestavěné sledování konverzí Google AdWords.

kód pro sledování konverzí Google Ads najdete ve vašem účtu Google Ads pod ikonou nástroje a poté “ měření > konverze.“

Google ads měří konverze

Chcete-li vytvořit novou konverzi, jednoduše klikněte na tlačítko a podle pokynů definujte konverzi. Poté přidejte malý úryvek kódu na stránku s poděkováním objednávkového formuláře nebo na stránku s potvrzením.

tento kód je podobný kódu Google Analytics, pokud jej máte nainstalovaný na svém webu, ale měl by být pouze na poslední stránce poté, co zákazník dokončí objednávku.

poté, když zákazník přistane na vaší stránce s potvrzením nebo na stránce s poděkováním, Google automaticky sleduje konverze ve vašem účtu AdWords. To je opravdu vše, co je k tomu, a není důvod, proč to neinstalovat před zapnutím reklam.

Google může také sledovat instalace aplikací, webové konverze, telefonní hovory a offline konverze.

co když generujete potenciální zákazníky online, ale nakonec ukončíte prodej „offline“ – telefonicky nebo osobně-spíše než online? Je zřejmé, že do pokladny nemůžete přidat konverzní kód, tak co můžete dělat?

tři taktiky, které doporučuji pro sledování offline prodeje, jsou:

  1. Vytvořte konverzní stránku ve vašem prodejním procesu. Pošlete například všechny své zákazníky na speciální stránku, abyste získali potvrzení, vytvořili si účet online nebo si stáhli důležitý dokument. Přemýšlejte o způsobu, jak dostat své zákazníky na tuto webovou stránku a přidat kód AdWords na tuto stránku. Nyní můžete sledovat prodej.
  2. používejte jedinečné kuponové kódy ve svých reklamách a vstupních stránkách. Pokud ve svých reklamách a vstupních stránkách používáte jedinečné kuponové kódy, můžete kódy přiřadit zpět k reklamě a klíčovému slovu, které generovalo prodej.
  3. používejte sledovací telefonní čísla ve svých reklamách a vstupních stránkách. Používáte-li jedinečná sledovací telefonní čísla, můžete porovnat hovory a následné prodeje s reklamami a klíčovými slovy, která generovala prodej.

jakmile je sledování konverzí zavedeno, konečně nastal čas přihlásit se do Google AdWords a nastavit první kampaň.

díky rozhraní Google AdWords je nastavení kampaně hračkou, ale výchozí nastavení slepě nepřijímejte. Některé z nich vás mohou dostat do potíží.

Google AdWords Krok # 9: Nastavení AdWords pro úspěch

jak jsem již zmínil, Google Ads odvádí skvělou práci a usnadňuje nastavení kampaně. Jednoduše klikněte na symbol blue plus a poté na tlačítko Nová kampaň, jak je uvedeno níže, a postupujte podle pokynů pro přidání reklam a klíčových slov.

 Nastavení Google adwords

tento proces je velmi jednoduchý; mnoho výchozích nastavení však není ve vašem nejlepším zájmu. To je důvod, proč krok # 9 je použít správné nastavení AdWords pro úspěch.

zde jsou nejdůležitější nastavení, na která si musíte dát pozor:

  • hledání vs. Zobrazit
  • nabídky zařízení
  • typy shody klíčových slov
  • negativní klíčová slova

vyhledávání vs. zobrazení

vyberte Vyhledávací síť pouze pro typ kampaně, takže cílíte pouze na Vyhledávací síť Google a ne na zobrazovací síť.

průvodce Google ads search vs display

zobrazovací síť je úplně jiné zvíře než vyhledávací reklama a vyžaduje jinou sadu klíčových slov, reklam a vstupních stránek. Takže vždy nastavit samostatné kampaně cílit na každou síť.

typy shody klíčových slov

mnoho inzerentů poprvé netuší, že existují různé typy shody. Výsledkem je, že plýtvají penězi na irelevantní vyhledávací fráze, které nejsou součástí klíčových slov uvedených na účtu.

existují tři hlavní typy shody klíčových slov:

  • široká
  • fráze
  • přesná

široká shoda, jak nyní víte, je výchozí typ shody. Pokud ponecháte klíčová slova jako širokou shodu, Google zobrazí vaše reklamy na jakoukoli vyhledávací frázi, kterou Google považuje za relevantní pro vaše klíčové slovo.

to znamená, že vaše reklamy získají více zobrazení, ale pravděpodobně budete zobrazovat reklamy na irelevantní vyhledávací fráze, které jen ztratí váš rozpočet. Takže nedoporučuji široký zápas.

klíčová slova pro shodu frází spustí reklamy, pokud je přesná fráze součástí klíčového slova zadaného do Googlu. Například, pokud vaše fráze odpovídá klíčovému slovu „kancelářský prostor,“ pak se vaše reklama zobrazí pro „New York office space“ a “ office space v New Yorku.“Vaše reklama by se však nezobrazovala pro „office in space“, protože fráze „office space“ je rozdělena slovem “ in.“

frázová shoda vám dává mnohem větší kontrolu nad vašimi reklamami než široká shoda. Chcete-li změnit klíčové slovo na frázovou shodu, jednoduše přidejte uvozovky kolem klíčového slova (Viz obrázek níže).

Přesná shoda jednoduše řekne společnosti Google, aby zobrazila vaši reklamu pouze tehdy, když je do Googlu zadáno přesné Klíčové slovo. Získáte největší kontrolu s přesnou shodou, ale omezíte svou expozici. Chcete-li nastavit typ shody na přesnou shodu, přidejte kolem klíčových slov hranaté závorky (viz obrázek níže).

typy shody klíčových slov Google adwords

doporučuji začít s frází match, protože budete mít to nejlepší z obou světů, pokud jde o cílení a dosah. Pokud však používáte frázovou shodu, musíte se ujistit, že zahrnujete negativní klíčová slova.

negativní klíčová slova

negativní klíčová slova vám umožňují blokovat fráze ze spouštění reklam. Například, pokud jste kancelářský prostor pronájem společnost reklama na frázi zápas Klíčové slovo, „kancelářské prostory,“ pak budete chtít zablokovat Klíčové slovo “ film.“

tímto způsobem se vaše reklamy na pronájem kancelářských prostor nebudou zobrazovat pro lidi, kteří hledají film kancelářských prostor.

Chcete-li přidat negativní klíčová slova, přejděte na kartu Klíčová slova ve svém účtu, přejděte dolů a klikněte na odkaz negativní Klíčové slovo (viz obrázek níže).

 Google adwords google ads Jak přidat negativní klíčová slova

dále klikněte na tlačítko Přidat a přidejte klíčová slova, která chcete zablokovat.

po dokončení procesu nastavení jste připraveni povolit reklamy a začít optimalizovat kampaň!

Google Adwords Krok #10: optimalizace

Jakmile nastavíte nabídku, povolíte kampaň a Google schválí vaše reklamy,můžete se zhluboka nadechnout. Gratulujeme, vaše reklamy jsou živé!

bohužel se ještě nemůžete uvolnit. Většina kampaní není od začátku zisková a vždy vyžadují neustálou optimalizaci, aby zůstaly ziskové.

existují tři hlavní oblasti pro zlepšení výkonu kampaně AdWords:

  1. vaše nabídky klíčových slov. Doporučuji používat inteligentní nabízení, abyste mohli začít, ale jakmile začnete generovat kliknutí a prodej, možná budete chtít odpovídajícím způsobem upravit své nabídky. Pokud vaše klíčová slova generují tržby se ziskem a nejste zařazeni #1, pokračujte ve zvyšování nabídek. Pokud vaše klíčová slova nevytvářejí zisk, pak samozřejmě budete muset snížit nabídky nebo zcela pozastavit Klíčové slovo.
  2. míra prokliku reklamy (CTR). Jak jsem již zmínil, vaše CTR reklamy přímo ovlivňuje vaše skóre kvality, což zase určuje, kolik zaplatíte za kliknutí. Chcete-li optimalizovat CTR, A/B Otestujte různé reklamy, abyste zjistili, která verze získá nejvíce kliknutí.
  3. míra konverze vstupní stránky. Poslední oblastí pro optimalizaci je vaše vstupní stránka. Existuje mnoho nástrojů, které vám pomohou otestovat různé verze vstupní stránky, ale pokud právě začínáte, doporučujeme použít Google Optimize. Začít je snadné a zdarma. Vytvořte experiment pro testování dvou různých verzí vstupní stránky a změřte, abyste zjistili, která z nich generuje nejvíce konverzí.

závěr

nyní by měla být vaše kampaň Google AdWords nastavena tak,abyste se zaměřili na optimalizaci nabídek klíčových slov, sazeb prokliku reklamy a míry konverze vstupní stránky.

pokud budete postupovat podle těchto deseti kroků, budete na dobré cestě k ziskové kampani Google AdWords. Hodně štěstí!

zahájili jste úspěšnou kampaň Google Ads? Jaké tipy musíte sdílet?

Rozšiřte svůj provoz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.