Lunsj Baby Annabell Dukke-Anmeldelse

Baby Annabell Lunchtime

Ansvarsfraskrivelse: – Denne Dukken var begavet til oss for formålet med denne anmeldelsen, men alle tanker og meninger er våre egne.

Oppdater-Vinn Din Egen Baby Annabell Lunch Time Doll i Konkurranseskjemaet nedenfor!

Little Miss Er en stor fan av babydukker og elsker absolutt Hele spekteret Av Baby Annabell dukker. Hun er i en stor alder hvor hun virkelig kan samhandle med dem og kan ofte bli sett ut å leke med venner på gaten med sine dukker også. Alle rollespill deres lille familieliv. Da En Ny Baby Annabell dukke kom ut kalt Lunsjtid Annabell, visste Jeg At Little Miss ville elske det.

Lunetid Baby Annabell

Lunsjtid Annabell er en lifesize som størrelsen på babydukken på 43cm. Hun er en god vekt og er en hardere bodied stil dukke på grunn av funksjonene hun kan utføre. Hun er veldig livlig med alt hun kan gjøre. Denne Spesielle Baby Annabell dukken kommer med bukser, topp, lue og bib i veien for klær. For tilbehør, hun har en plate, skje, mat boks, potte, spille mat chips, poo chips og klistremerker. Alt i tråd Med Baby Annabell band og markeringer. De er super søte.

Lunsjtid Mat

ved å åpne boksen, vil du ønsker å sette de små mat klistremerker på chips. Det er en interessant måte å lage dukke spille mat. Absolutt ikke noe jeg vil anbefale for under 5 for å være ærlig. Med mindre du vet at de ikke vil sette dem i munnen. De er små og ikke magnetiske, men likevel. Jeg elsker det faktum at det er en liten apple stil boks for å holde dem trygge, og jeg likte at den hadde forskjellige mat klistremerker, slik at du kan snakke om å spise blandet mat og hva babyen spiser. Det er en fin måte å legge til late spille.

Tilbake Til Lunsj Baby Annabell

før Du begynner Å mate Lunsj Baby Annabell, du ønsker å åpne henne på baksiden. Dette vil tillate å slå henne på. Dukken krever 3 X AA batterier som ikke er inkludert. Du trenger en skrutrekker for å sette disse inn. Også i dette rommet er det en liten skuff som trekker ut, dette er hva maten chips går inn i. Du må sette noen poop chips inn i den lille døren. Du vil se hva som skjer senere.

Feeding

å mate Lunsj Tid Baby Annabell, plasserer du din lille mat chips på tallerkenen og mate henne med sin lille skje. Annabell gjør noen spise lyder og leppe-smacking, så svelger maten ned. Hvis hun er full, vil munnen ikke lenger åpne seg. Det ender opp i hennes lille skuff i ryggen, men det er morsomt å se på.

Inne I Mat

maten kan tas ut og brukes om og om igjen. Endeløs moro For din lille Og Baby Annabell.

Trykke Magen

etter mat, er Det Tid For Lunsj Baby Annabell å gå potty. Du setter henne på potten hennes med buksene nede. Trykk på den store knappen på magen og hun gjør realistisk baby prøver å gjøre en bæsj lyder. Det er ganske morsomt å høre. De små poop-sjetongene faller ut hullet i bunnen av dukken og inn i potten. Du kan sette dem inn igjen til neste gang.

Tired

Når Babyen Annabell er ferdig, hun ønsker å kose seg, drikke henne flaske og gå for en liten lur. Hun er en så nydelig dukke Og Lille Frøken elsker å leke med henne og gi henne snuggles.

Spille Lunsj Baby Annabell

vi absolutt elsker Lunsj Tid Baby Annabell. Hun har realistiske bevegelser og lyder. Dukken gir mange rollespill handlinger og mat chips er et flott tillegg til dette. Little Miss spiller med dette i flere timer, og det har vært bra at matchips og poop chips kan brukes igjen og igjen. Dukken er ikke billig hos £54.99, men den er godt laget og fremmer så mange flotte kvaliteter i spilletid. Jeg vil anbefale denne dukken til både gutter og jenter, men hvis du har et yngre barn, vil jeg overvåke på grunn av de små delene. Jeg tror dette ville gjøre en fantastisk gave til Enhver Baby Annabell og dukke fan. Jeg vet At Lunsjtidsbordet er På Little Miss Christmas-listen.

Hva synes du om dukken?

Vi har mange Forskjellige Baby Annabell Baby Brother Og Milly Fells Bedre Og Sykehusdukker vi har gjennomgått og tilbehørssett hvis du vil sjekke ut mer.

Konkurranse