lista finală de ambalare Feminină pentru Cipru (într – un bagaj)

femei lista de ambalare pentru Cipru

Vezi toate mesajele lista de ambalare aici.

acum câteva luni, am petrecut puțin peste o săptămână în Cipru ca o evadare de vreme caldă. Iarna Berlinului a durat prea mult, așa că de la sfârșitul lunii martie până la începutul lunii aprilie, am văzut câteva dintre cele mai importante momente ale acestei mici țări insulare. Era încă în afara sezonului, dar soarele era exact ceea ce aveam nevoie. Și de când mi-am lăsat soțul acasă, a fost o bună perfecționare a călătoriei solo.

Cipru a fost un loc interesant. Din punct de vedere tehnic, este o țară, dar în ultimii 40 de ani, a fost împărțită, treimea nordică pretinzând că este propria țară. Cu toate acestea, Ciprul de Nord este recunoscut oficial doar de Turcia. Am călătorit mai ales în sud, dar am petrecut câteva zile în nord pentru a vedea diferențele dintre cele două părți.

Vremea în Cipru este ușoară în timpul iernii, dar oriunde de la plăcut cald la de-a dreptul cald restul anului. Și pentru că este o insulă, poate fi briză în apropierea zonelor de coastă. Veți dori să veniți pregătiți pentru o mică variație a temperaturii, dar este puțin probabil să aveți nevoie vreodată de unelte de iarnă. Iată ce am împachetat timp de 9 zile în Cipru.

bagaj

am călătorit cu rucsacul meu REI Trail 40 și o geantă și am venit chiar la limita de greutate a Air Berlin de 8 kg (17,6 lb) pentru geanta mea principală și 2 kg (4,4 lb) pentru obiectul meu personal. De asemenea, mi-am împachetat geanta Rei stuff pentru a o folosi ca pachet de zi pentru zilele de vizitare a obiectivelor turistice. Nu am petrecut mai mult de 2 nopți într-un singur loc și am luat autobuze dintr-un oraș în altul, așa că am fost fericit să am mai puține lucruri cu mine.

>>a se vedea de ce credem că călătorii de sex feminin solo ar trebui să meargă doar carry-on.

lista finală de ambalare Feminină pentru Cipru
una dintre atracțiile pe care le-am văzut în Larnaca a fost Biserica Sf.

îmbrăcăminte

după cum am menționat, am fost în Cipru la sfârșitul lunii martie/începutul lunii aprilie, care este spre sfârșitul sezonului în afara sezonului, iar vremea a variat puțin. Acestea fiind spuse, nu cred că m-aș schimba prea mult dacă aș călători acolo vara.

• 6 tricouri cu mânecă scurtă-nu mă deranjează să port Cămăși de câteva ori, așa că 6 a fost suficient pentru a mă trece prin 9 zile.
  • 1 cămașă cu mâneci lungi – a fost destul de rece primele mele câteva zile acolo că am fost un pic rece, cu doar o cămașă cu mâneci scurte. Probabil că aș părăsi casa asta vara.
  • 1 hanorac sau sacou ușor – acest lucru a venit la îndemână noaptea când era puțin mai rece, mai ales cu briza mării. Și mereu mi-e frig în avioane.
  • 1 pereche de blugi
  • 1 pereche de pantaloni scurți – în timp ce unele zile erau destul de blânde încât mă simțeam confortabil în blugi, unele zile erau fierbinți chiar și în pantaloni scurți. Vara, aș putea aduce 2 perechi de pantaloni scurți.
  • 1 costum de baie – am stat doar într-un singur loc cu piscină și eram mai interesat să văd ruine decât să merg la plajă. Aduceți 2 costume de baie dacă intenționați să petreceți mai mult timp făcând activități de apă.
  • 9 perechi de lenjerie intimă – nu aveam de gând să spăl rufe în călătoria mea, așa că am adus suficient pentru fiecare zi.
  • 2 Sutiene
  • 5 perechi de șosete

dacă vă place să purtați rochii, acesta este cu siguranță un loc în care o sundress drăguță sau două ar veni la îndemână pentru o cină lângă plajă. Dar, în general, m-am simțit complet bine în blugi și nu m-am simțit niciodată îmbrăcat.

Pantofi

• pantofi confortabili de mers pe jos – există o mulțime de ruine și castele interesante de explorat, așa că asigurați-vă că purtați ceva care nu vă va răni picioarele.
  • Flip flops – pentru piscină sau plajă sau dacă stați într-o pensiune.
  • Flats – împachetați o pereche de apartamente pliabile dacă aduceți rochii.
lista finală de ambalare Feminină pentru Cipru
mi-a plăcut să explorez ruinele mormintelor Regilor din Paphos cu un alt călător solo.

articole de toaletă

• șampon și balsam
  • gel de duș sau săpun
  • periuță de dinți și pastă de dinți
  • Deodorant
  • parfum Solid
  • loțiune
  • hidratant
  • balsam de buze
  • aparat de ras
  • perie și legături de păr
  • medicamente prescrise
  • protecție solară solidă și solid Bug Repellent

>>citiți de ce articolele de toaletă solide sunt perfecte doar pentru transport.

Accesorii

• Sarong – am folosit acest lucru ca un prosop într-o zi m-am dus la piscina.
  • Ochelari de Soare – era luminos și însorit în fiecare zi când eram acolo.
  • pălărie – au fost câteva zile când m-am gândit: „Aș vrea să-mi amintesc să-mi împachetez pălăria!”Și apoi am găsit-o în timp ce împachetam înainte de zborul spre casă. Deci, nu numai că trebuie să împachetezi o pălărie, dar trebuie să-ți amintești că este în geantă și să o folosești.

Electronică

• Laptop – am lucrat puțin în timp ce eram în Cipru și am scris pe Skype cu soțul meu. Este posibil să nu aveți nevoie să călătoriți cu un laptop.
  • Kindle – întotdeauna bine să aibă ceva de citit în timp ce în tranzit și în timp ce mese solo.
  • aparat de fotografiat-este o țară frumoasă, veți dori o mulțime de imagini.
  • adaptor Plug – Cipru folosit pentru a fi o colonie Britanică, așa că folosesc mufe stil britanic. Am stat în câteva locuri care aveau atât prize Britanice, cât și europene, dar aduc cu siguranță un adaptor de priză Britanic.
  • baterii, încărcătoare, cabluri

>>consultați sfaturile noastre pentru ambalarea și protejarea electronicelor.

lista finală de ambalare Feminină pentru Cipru
am văzut o mulțime de castele în Cipru, dar cel din Kyrenia, în nordul Ciprului, a fost preferatul meu.

vizitarea Ciprului

există o graniță între nord și sud numită Linia Verde. Pentru a merge dintr-o parte în alta, trebuie să treceți prin punctele de control oficiale și să vă arătați pașaportul, dar nu veți fi ștampilat.

dacă doriți să vizitați partea de Sud și partea de nord a insulei, trebuie să zburați spre sud. Opțiunile dvs. de aeroport sunt fie Larnaca, fie Paphos. Puteți zbura doar în nord din Turcia, iar Cipru nu consideră că este un mod legal de a intra în țară, deci nu veți putea trece în sud. De asemenea, trebuie să zboare din sud, în scopul de a obține ștampilate în mod corespunzător din țară.

în sud, limba predominantă este greaca, în timp ce în nord este turca. Dar veți găsi o mulțime de oameni care vorbesc engleza de ambele părți. Sudul folosește euro, iar nordul folosește lira turcească. După cum v-ați aștepta, veți găsi mâncare cu influență greacă în sud și mâncare cu influență turcă în nord.

dacă aveți de gând să utilizați telefonul mobil, fiți conștienți de faptul că nordul și sudul utilizează rețele de celule diferite. Apelurile și textele de pe telefonul meu German ar trebui să fie foarte ieftine în alte țări ale UE (Cipru este în UE), dar nu mi-a trecut prin minte că nu aș fi pe un turn de celule din Cipru în timp ce eram în nord și chiar la hotelul meu din Nicosia (am stat la sud, dar orașul este, de asemenea, împărțit), deoarece era atât de aproape de linia verde. Asta a fost o factură de telefon de 100 de euro pe care nu am fost fericit să o văd.

am vizitat cinci orașe diferite din Cipru. Larnaca se simțea puțin mic și somnoros. Limassol și Paphos erau mult mai mari, aveau plaje mai mari și ruine din apropiere, o mulțime de restaurante și încă se simțeau ca Orașe în care oamenii trăiau cu adevărat. Nicosia, capitala, a fost singurul oraș non-coastă m-am dus la. Deși mic pentru o capitală, mi-a plăcut și mi-ar fi plăcut o zi în plus acolo. Kyrenia, în nord, avea tone de cazinouri peste tot (jocurile de noroc sunt ilegale în Turcia, așa că merg în Ciprul de Nord), dar mi-au plăcut foarte mult ruinele castelului de acolo.

am folosit Cipru cu autobuzul pentru a găsi rute de autobuz și orare între orașele din sud. Autobuzele erau ieftine și confortabile. De asemenea, a fost ușor pentru a obține un autobuz local la și de la aeroport în loc de a plăti pentru un taxi scump.

descărcați această listă de verificare de ambalare acum

plus obțineți acces la 100+ mai multe liste de ambalare descărcabile gratuite.