devenind o fată Guinness: Dublin ,Irlanda

X

Confidențialitate & cookie-uri

acest site folosește cookie-uri. Continuând, sunteți de acord cu utilizarea lor. Aflați mai multe, inclusiv cum să controlați cookie-urile.

Am Înțeles!

reclame

148365_10151212948252944_64667049_nacolo unde s-a născut arta de a crea stout-ul perfect, unde U2 și-a făcut pentru prima dată un nume și unde toată lumea pe care o întâlnești ar trebui să fie prezentată într-un spectacol de stand up comedy, Dublin, Irlanda este atât confuză, cât și o surpriză plăcută, care merită să fie cunoscută pentru mai mult decât a fi o „mică Londră”. Dublin are tot ceea ce face Irlanda mare, dar are ceva mai mult că atât inspiră și captivează toți cei care sunt suficient de norocos pentru a vizita. Are frumoasa muzică tradițională irlandeză, viața de noapte vibrantă din Centrul cultural al Temple Bar, oamenii prietenoși și un sentiment de oraș mic, dar cu un pic din acea atitudine de oraș pe care am ajuns să o iubesc de când trăiesc pe coasta de Est. Ca cineva care iubește agitația unui oraș, acesta este un loc pe care l-aș putea și l-aș numi cu ușurință acasă. Mă simt ca o fată tânără și îndrăgostită, dar se întâmplă să fie cu un oraș, cu un tip de muzică și cu o halbă din acea bere distinct întunecată care a pus Irlanda pe hartă în mintea iubitorilor de bere de pe tot globul.

este ceva incredibil de inspirat și magic despre Irlanda și irlandezi. Nu sunt sigur dacă este vorba de povestirea, abilitățile muzicale naturale, pasiunea pentru cultura lor și entuziasmul lor de a o împărtăși cu alții, sau cumva o combinație a tuturor, dar tot ce știu este că Dublin, și Irlanda în ansamblu, m-au inspirat și entuziasmat cu adevărat în moduri pe care nu le-am simțit de când am sărit în primul meu zbor transatlantic acum cinci ani. Dublin, pentru a-l pune în termeni digerabili, este locul în care ritmul rapid, vibrația și atitudinea coastei de Est a SUA întâlnește vestul amabil, ospitalier și înarmat deschis. Este un loc care mă ține pe degetele de la picioare și mă face să mă simt incredibil de confortabil și în siguranță. Este un oraș în care vechea tradiție converge cu un spirit modern și vivace care, după părerea mea, va conduce Irlanda spre un mare succes, odată ieșit din această recesiune, desigur!

601094_10151212948357944_265709323_n deși timpul meu aici în Dublin a fost scurt, doar trei nopți pentru a fi exact, am fost hotărât să nu las Dublin să scape de sub degete și să se înmoaie în cât mai mult din acest oraș incredibil posibil. Am ajuns la Dublin, după trei oră plimbare cu autobuzul de la Cork și a făcut drumul nostru la pensiune nostru, Times Hostel, pe Camden Place în cartierul satului de Sud Dublin. Camden Street, plină de magazine alternative, cazinouri și câteva magazine de divertisment pentru adulți, se afla într-o locație excelentă. Am fost în apropiere de mers pe jos de Centrul Cultural Temple Bar, un sortimente de restaurante, de la vietnameză la tradiționale irlandeze, Trinity College, și St.Stephan Park. Times Hostel este cunoscut ca unul dintre Top backpackers pensiuni în Dublin. Paturile variază între 13-35 de euro pe noapte, în funcție de sezon și tipul camerei. În fiecare sâmbătă și duminică dimineața, clătitele gratuite erau servite locuitorilor pensiunii, împreună cu cafea și ceai gratuit toată ziua. Noi nu ar fi putut fi mai norocos cu alegerea noastră de pensiune.

nu exista o țară mai bună în lume în care aș fi putut călători cu cea mai bună prietenă a mea și cu iubitul ei. Eram cu toții în programe diferite, așa că în Dublin, a devenit mai ușor și mai puțin stresant când petreceam mult mai mult timp singur. Mâncând să experimentez viața de noapte din Dublin într-o sâmbătă seara, am sărit imediat la șansa de a explora chiar și pe cont propriu. Mi-am făcut drum cu câțiva prieteni noi la clubul de noapte târziu, Cooper face Jacks, plin atât de tineri și nesăbuiți, cât și de bătrâni și… ei bine.. încă nesăbuit.269346_10151212948442944_463882454_n

noaptea a fost plină de dansuri extreme și cântări la un miliard de melodii aruncate înapoi din anii ‘ 90 cu un rus care nu vorbea deloc engleza și Păzea irlandezii beți când noul meu prieten rus ieșea afară pentru o țigară. Nu m-a deranjat deloc! Mi sa spus de la un irlandez că, deși bărbații irlandezi nu sunt mult să se uite la, ei fac pentru ea în farmec. Nu putea fi mai precis! Am fost destul de norocos să se angajeze într-o conversație mare despre American vs. Politica Irlandeză cu un localnic și, în acest proces, a dobândit un nou prieten irlandez, care s-a dublat și ca însoțitor și bodyguard personal în drum spre casă, și eram în siguranță în pat în jurul orei 5 dimineața în acea dimineață! Este cu adevărat spontaneitatea care face călătoria pe cont propriu atât de ispititoare, iar aceasta nu a fost o excepție.

a doua zi dimineață, duminică, m-am bucurat de o plimbare plăcută prin aliații din spate și străzile nedescoperite din partea de sud a orașului, pe cont propriu, înainte de a mă întâlni cu restul grupului. Am mers să vedem Trinitatea și am ajuns să vedem cartea lui Kells, care a fost creată de călugării celtici în jurul anului 800 D.HR. conține patru dintre Evangheliile din Noul Testament, toate scrise manual cu imagini frumoase, ornamentate pictate folosind vopsea creată din fructe de pădure. Pictată de călugări, este considerată a fi o capodoperă a caligrafiei occidentale, precum și una dintre cele mai recunoscute comori istorice ale Irlandei, dar nu a fost tocmai impresionantă. Deci, cu alte cuvinte, dacă cineva vizitează și caută să vadă Dublin-ul istoric, există multe locuri pe care aș sugera să le văd înainte de Cartea lui Kells, dar Colegiul Trinity este un must see, așa că, dacă vă aflați în zonă, ați putea la fel de bine să aruncați o privire la această piesă veche de istorie frumos lucrată.

224443_10151212948817944_79155618_ndeși Irlanda nu face exact artefacte istorice, cum ar fi grecii sau britanicii, ei fac pub-viață de noapte mai bine decât oricine. Deși britanicii au creat conceptul de Pub, irlandezii l-au perfecționat. Mai târziu în acea noapte, după ce am făcut un pic de cercetare, am dat peste un pub numit o ‘ Donoghues lângă Parcul St Stephan în jurul orei 10:00pm și am înființat tabăra, halbă în mână, pentru o noapte plăcută de muzică irlandeză și conversație ocazională! După ce sesiunea s-a încheiat în jurul orei 12:30, unul dintre chitariști a venit la o discuție pentru a mă întreba de unde sunt etc. N-aș merge niciodată în visele mele cele mai sălbatice la un bar de unul singur în state, totuși aici, în Irlanda, nu este doar un eveniment comun, ci incredibil de acceptabil și întotdeauna sfârșești să ai cel puțin o persoană care vorbește cu tine până la sfârșitul nopții. După o invitație oficială, m-au condus la un bar cu adevărat minunat numit Bruxelles, lângă cartierul Temple Bar și mi-au cumpărat o halbă „Bine ați venit la Dublin”. Nu sunt multe locuri din întreaga lume în cazul în care eu sunt capabil să meargă într-un pub, de unul singur, și să fie invitat pentru restul serii, fără ezitare. În Irlanda, fiecare străin este doar un prieten pe care nu l-ați întâlnit încă.

este ceva minunat să întâlnești oameni cărora le place să călătorească și pe plan internațional; nu contează ce națiune este pe pașaportul dvs., există o conexiune nerostită care vă leagă în moduri pe care cei care nu le pot înțelege. Cel mai greu lucru despre revenirea în Statele Unite după călătoria mea internațională este că există deja 70% dintre oamenii din țara dvs. (procentul adulților americani care nici măcar nu dețin un pașaport) care nu numai că nu sunt capabili să se raporteze la experiențele dvs., dar, de asemenea, nu înțeleg atracția și caracteristicile dependente pe care le deține călătoria. Cu toate acestea, atunci când vin la un loc ca Dublin și sunt înfrumusețat cu mare conversație cu oameni ca minte, întotdeauna îmi amintește de ce îmi place să călătorească la fel de mult ca mine, și modul în care există adesea o deconectare între mine și mulți dintre oamenii pe care îi întâlnesc. Când călătoriți, cineva pe care îl întâlniți într-o singură noapte vă va aduce o conversație mai bună și va înțelege modul în care gândiți mai bine decât mulți dintre oamenii pe care îi cunoașteți de ani de zile. Sunt cu adevărat atât de norocos că am experimentat acest lucru.

74145_10151212948622944_272388453_n a doua zi, eram treaz și la ei luminos și devreme, chiar și după noaptea târziu am avut noaptea anterioară pentru un tur gratuit de mers pe jos de-a lungul Dublin. Așa cum am spus în postarea mea despre Galway, turul gratuit de mers pe jos este cel mai bun lucru care s-ar fi putut întâmpla backpackerilor de la crearea pensiunii! Ca un călător singuratic și gata să se amestece și să învețe un pic de Istorie irlandeză de-a lungul drum, m-am întâlnit cu un grup mic și intim de alți turiști la Primăria din Dublin pentru noul tur de mers pe jos Europa Liberă în jurul centrului orașului. Ghidul nostru, un localnic care vine din jurul zonei generale Dublin, este până în prezent cel mai bun ghid turistic pe care l-am întâlnit vreodată. Modul în care el a spus povești și folclorul irlandez a fost ca nimic nu am auzit vreodată! Am învățat mai multe într-un tur de trei ore decât aș fi învățat vreodată într-un semestru într-o universitate. Am auzit povești despre vechii celți și originile limbii gaelice; poveștile seriei de asedii care au avut loc la Dublin. Cel mai important, ne-am aruncat în calea Irlandei spre independență; o călătorie foarte unică și întunecată care a modelat personajul irlandez. Am avut chiar plăcerea de a întâlni o fată frumoasă American pe nume Megan din California, care a trăit în Irlanda pentru anul trecut! Am vorbit despre diferitele opțiuni pentru americani atunci când a venit să se mute în Irlanda, care este ceva ce am devenit interesat în urma grade mele.423985_10151212949292944_506063673_n

după turneu, m-am întâlnit cu Sarah și Nick și am avut un ultim hoo-rah la fabrica Guinness. În mod surprinzător, încep să câștig o apreciere pentru Guinness și, dacă m-aș simți incredibil de îndrăzneț, aș putea spune chiar că îmi place! Anthony Bourdain nu a mințit când a spus că Guinness este ca aurul lichid! M-am îndreptat din nou în oraș pe cont propriu, dar de data aceasta la Temple Bar, Centrul cultural din Dublin. Primul pub pe care l-am întâlnit a fost plin de turiști americani (lucru pe care îl evit cu orice preț), așa că am făcut imediat o fugă, doar pentru a alerga direct într-un pub relativ gol, numit Auld Dubliner, plin atât de localnici, cât și de călători deopotrivă. Am fost prins când m-am întors să văd un interpret irlandez incredibil de talentat și incredibil de drăguț. Nu numai că asta visează fetele americane când merg în Irlanda (datorită lui Girard Butler în P. S Te iubesc), dar și din perspectivă muzicală, am fost suflat din apă. Stephen Cooper, altfel cunoscut ca Scoops. Uite.El.Sus!! Iată un link către pagina sa! Deși ultima mea noapte la Dublin înainte de Londra a fost relativ blândă în comparație cu ultimele două, nu aș fi putut fi mai fericit să o petrec altfel: cu muzică bună și bere bună!

în cele din urmă, venise timpul să-mi iau rămas bun de la Dublin și să mă îndrept spre Londra pentru câteva zile pentru a vizita niște prieteni minunați!! Gândindu-mă la asta acum în pensiunea mea din Londra, este adevărat că Dublin și Irlanda m-au captivat cu adevărat și sunt pe deplin pregătit să fac ceea ce este necesar pentru a reveni cât mai curând posibil! Cu toate acestea, acum este momentul să așteptăm cu nerăbdare și să ne bucurăm de încă un oraș frumos plin de culturi mai vibrante și unice, totuși nu pot să cred că spun asta, dar Londra, Dublin este un act serios greu de urmat și nu sunt sigur că poți trăi!  cu toate acestea, aventura continuă înainte, iar eu trebuie să continui înainte cu ea.