nejlepší Ripstick & Caster Boards recenze

Představujeme vám nejlepší Ripstiks

cestování ve vašem okolí je mnohem zábavnější, když máte skvělou malou jízdu. Mějte na paměti, že skateboardová kola pro některé stále vládnou, Ripstik postupně získává prevalenci. V zásadě stejné jako jízda na snowboardu, Ripstik je něco jako skateboard se dvěma samostatnými palubami, které jsou spojeny otočným středem. Spolu s 360stupňovými kamiony, celá věc umožňuje jezdcům řezat zatáčky v plynulejším pohybu a dává radikálně nový druh zážitku z jízdy. To bylo také známé jako kolečko deska, vigorboard, nebo waveboard od různých značek.

vybrat nejlepší Ripstik může být extrémní, když je tam tak značný počet variant. Shromáždili jsme nejaktuálnější modely pro dospělé a děti a vyhodnotili je v závislosti na sortimentu prvků, které vám pomohou vybrat to nejlepší. Tato příručka vás provede vším, co potřebujete vědět, abyste si mohli koupit Ripstik victor.

nejúčinnější způsob, jak jezdit na Ripstik

v případě, že jste se nikdy nepokusili o Ripstik, budete pravděpodobně šokováni, když zjistíte, že to není moc obtížné, pokud jste v každém okamžiku byli na skateboardu, snowboardu nebo surf dříve. Než začnete, budete muset mít nějaké vybavení pro pohodu. Ochranná čepice je absolutní minimum, které byste nikdy neměli jezdit bez jednoho-přesto jsou také předepsány loketní a kolenní polštáře, které chrání vaše klouby.

Dále musíte zajistit, že jedete na správné zóně. Ripstiks jsou určeny pro řezání rohů a křižování kolem jemných svahů. Pro tenderfoots, výběr extrémně strmého svahu nebo drsné zóny je hrozná myšlenka. Když najdete ideální místo, začněte nastavením Ripstik přesně. Vaše přední noha u nosu desky by měla být vaše minimální stabilní noha-noha, kterou byste obvykle přemýšleli o své převládající noze, například noha, kterou kopnete do míče, půjde na zadní stranu desky.

ujistěte se, že vaše prsty se dívají na stranu, naproti záhlaví desky. Zůstaňte s každou nohou v ohnisku každého segmentu desky a začněte pohybovat nohama dopředu a dozadu, aby se Ripstik zavíral a začal se otáčet inverzním způsobem. To je věc, která začíná postupovat Ripstik. Když získáte sílu, štíhlé tělo do záhlaví, které musíte cestovat a začít křižovat. Místo toho, abyste začínali na Zemi jako skateboard, zrychlíte pohybem nohou dopředu a dozadu podobným způsobem. Zastavení je snadné-jednoduše skočte, nebo se vydejte směrem k nějaké trávě, abyste podpořili desku.

přijít na to, jak vykopnout desku Ripstik, je pravděpodobně nejtěžší část. Jakmile to pochopíte, nebudete mít vůbec žádné potíže přijít na to, jak se naklonit k zatáčkám a udržet se v pohybu.

co hledat v Ripstik

když jsme přemýšleli o listech v tomto auditu, vzali jsme si tyto prvky:

hmotnost-kapacita – pokud jste dospělý dospělý, budete potřebovat desku, která dokáže zprostředkovat vaši plnou váhu. Několik listů jsou vyrobeny pro mládež a bude jen zprostředkovat littler hmotnost stoh.

tíha samotné desky-těžší plechy se hůře pohybují, ale pro amatéry se mohou cítit stabilnější.

měření desky-několik listů je zkráceno pro ty, kteří mají kratší nohy a menší polohy-zejména děti. Pokud jste extrémně vysoký jedinec, nebo máte rozsáhlejší ramena, budete potřebovat více nataženou desku.

normální audity klientů pomáhají naznačovat, jak dobře blok drží po mnoha dlouhých obdobích využití. Většina listů, které jsme se rozhodli pro tento průzkum, má celkově kolem čtyř hvězdiček.

náklady-většina Ripstik listy spadají někde v rozmezí $ 40 a $ 100, přesto není mnoho, které jsou pricy.

pro mláďata budou tyto prvky nejdůležitější pro výběr desky privilege Ripstik pro vás. Připravenější esa možná budou muset zvážit materiál, ze kterého je deska vyrobena, a konkrétní styl koleček na desce. Kromě toho, zatímco větší část listů, které provedly náš náběh, je ruční, ve svazku je jeden elektrický Ripstik. To může být značná míra dobrých časů pro někoho, kdo potřebuje získat větší rychlost s méně práce.

vyšetřování nejlepších listů Ripstik

Razor Ripstik Caster Board

Jedná se o velkou desku Ripstik, kterou většina mláďat začíná, a pro platné zdůvodnění. Razor má sortiment bezpečných a útěšných světel, například zakřivené paluby, které odvrátí sklouznutí, pružnou polstrovanou torzní tyč, která zabraňuje jakémukoli poškození, a odnímatelné palubní desky, takže je můžete kdykoli přepnout. Ten přichází v řadě odstínů a je ideální pro děti od 8 let. V případě, že seznamujete dítě s Ripstiky, nebo si je musíte vyzkoušet sami, je to mimořádná alternativa. Tato deska je bohatá na velikost, takže vězte, že malé děti mohou být na tomto modelu méně příjemné.

prodej!

RipStik Caster Board-Modrá

385 recenze

RipStik Caster Board-Modrá

• průlomové kolečko deska, která se chová jako skateboard / snowboard hybrid
  • Otočná paluba a 360stupňové kolečka vozíky umožňují snowboard jako carving
  • špičaté trakční podložky, kop ocas a nos, a konkávní paluba design
$99.99 −$23.50 $76.49

Koupit na Amazonu

Razor Ripsurf

zamýšlel se podobat Surf, tento Ripstik funguje jednoduše jako každá jiná deska, ale jeho jediná svého druhu stráž dělá to vyjít lepší ze skupiny. To doprovází samolepky předělat svůj balíček a další kolo pro údržbu. Vyrobeno Razor, můžete se spolehnout na solidní kvalitu a licencovanou torzní inovaci, která jde do většiny Ripstiků této současné značky. Jedna skvělá věc na této desce je hotová paluba na zadní straně, která může nabídnout více základů někomu, kdo nikdy nebyl na Ripstiku. Obecně řečeno, to by byla neuvěřitelná deska pro dospělého nebo adolescenta, který prostě začíná.

Razor Ripsurf

173 recenze

Razor Ripsurf

• Razor USA, LLC
  • sportovní
od 78 dolarů.95

Koupit na Amazonu

Razor Ripstik G

Ripstik G je odpovědí Razoru na požadavek na desku trap Ripstik. Ten má otočnou hliníkovou trubku, která vám umožní granulovat na kolejích, provádět kopy a tak dále. Stejně tak má Razor uznávané vnitřní paluby, které zabraňují sklouznutí a odnímatelným palubám. Nemusíte se stresovat nad podporou na této desce-Hliník je kvalitní materiál letadla. Je to poněkud těžší než alternativní modely, které však navíc zaručují lepší pohodu při příjezdu z pasti. Tato deska Ripstik je nejlepší pro jednotlivce, kteří oficiálně přišli na to, jak jezdit, a doufají, že prozkoumají charakteristické věci, které by měly být možné s Ripstikem.

RipStik' G 'kolečková deska-černá

326 recenze

RipStik“ G “ Caster Board-Black

• Spinning Letadlo-grade hliník středová vana pro extrémní broušení
  • Otočná paluba a 360stupňové kolečka vozíky umožňují snowboard-jako carving
$76.49

Koupit na Amazonu

Razor Ripstik Ripster

Ripster je Razorova reakce na ztvárnění velkého Ripstika. Zahrnuje všechny podobné atributy zabezpečení a útěchy jako Ripstik, přesto je výrazně kratší s cílem, aby děti mohly zažít pohodlnou jízdu. Elastické odpružení a potopené paluby chrání vaše děti před sklouznutím nebo zakopnutím. Zkrátka a dobře, to je báječný deska pro děti začít, pokud jsem nikdy pozoroval Ripstik desku v jejich životě. Vzhledem k tomu, že je lehčí, může být velmi dobře méně tvrdý než velký Ripstik, a také jsme si všimli, že je o něco pomalejší. Nicméně, pro děti, za to by stálo za to být vděčný.

prodej!

RipStik Ripster Caster Board

1,135 recenze

RipStik Ripster Caster Board

• Razor
  • sportovní
$39.93 −$0.93 od 39 dolarů.00

Koupit na Amazonu

Ripstik Brights Caster Board

Razor ‚ s great Ripstik dostane trochu zábavné osvěžení v „brilantní“ show, která přichází v modrozelené a oranžové, růžové a modré nebo červené a modré barvě. Tato deska je ideální pro amatéry všech věkových kategorií z několika důvodů. Má trochu otočenou dovnitř palubu, aby zabránila prokluzu, vedle elastické polstrované torzní tyče pro další jistotu. Palubní desky mohou být evakuovány a vyměněny, když jste připraveni na něco nového. Tenhle je jen o vlasy lehčí než velký Razor Ripstik, což znamená, že by mohlo být jednodušší použít pro mládež nebo dospělé děti. Bude to také mimořádná volba pro dopravu s vámi do rekreačního střediska nebo jezdeckého území.

prodej!

RipStik Brights Caster Board -...

293 Recenze

RipStik Brights Caster Board -…

• klasická deska RipStik caster nyní v zářivých kontrastních barvách
  • High-tech polymer s odnímatelnými deskami paluby
  • nakloněné 360 stupňové kolečka a otočná paluba
$82.70 −$33.70 od $ 49.00

Koupit na Amazonu

Ripstik Caster Board Graphic Waveboard

jako základní deska na našem rundownu, který není vyroben Razor, tento Ripstik zdůrazňuje jeden z nejlepších plánů, které jsou v současné době k dispozici, s rozsvícením, smlouvami na palubách. Navíc doprovází dopravní pytel, takže s vámi může běžet do rekreačního střediska nebo na rovném jezdeckém území. Zjistili jsme, že deska vyžaduje dotek podpory, aby byla kola pevná, a že dopravní pouzdro bylo pevně vhodné pro dospělého. Tato deska je kvalifikovanější pro tyke, který potřebuje začít s Ripstik, a kdo bude lokalizovat light-up kola další zábavné odměnu.

Ripstik Kolečko Deska Grafika...

19 Recenze

Ripstik Kolečko Deska Grafika…

• lehký a snadno se přenáší (včetně brašny)
  • Vyrobeno z ABS a kovu, odolné k použití
  • jedinečná a skvělá grafika
v současné době není k dispozici

Koupit na Amazonu

Razor Ripstik Electric

Ripstik Electric je hlavním mechanizovaným Ripstikem na našem běhu. Vyrobeno známou značkou Razor, může se přiblížit kolem 40 minut na osamělém nabití a jde kolem 10 mph nejlepší rychlostí. Ten je určen pro jezdce 9 a nahoru, a pracuje s malým ručním dálkovým ovládáním. Stejně jako ostatní Razor Ripstiks, nevyžaduje žádnou údržbu, takže to dělá mimořádný dárek pro dítě. Hlavní nevýhodou je, že to může být poněkud složitější, začít tím, že se připojí k nově rozdělené desce s elektrickým motorem. Celkově by to byla zábavná deska, která by se pokusila, pokud jste se právě zapojili do jízdy na Ripstiku, jak tomu bylo za starých dobrých časů.

RipStik Electric Caster Board

72 recenze

RipStik Electric Caster Board

• Razor
  • sportovní
od $ 49.96

Koupit na Amazonu

která je tedy pro vás nejlepší volbou?

výběr nejlepšího Ripstika nemusí být obtížný. Stačí pochopit, co potřebujete. Jak bychom chtěli zmínit, Razor dělá ty nejlepší Ripstiky dostupné pro začátečníky, a děti by se dobře začaly s Ripsterem. Pokud je však tento faktor wow to, co potřebujete, neváhejte běžet s grafickou vlnovou deskou Ripstik Caster Board – je to zatím přijatelná deska za slušnou cenu.

dospělí, kteří prostě začínají, si mohou vybrat z kteréhokoli z těchto listů, nicméně jsme nakloněni k příkladné břitvě Ripstik nebo světlé formě. Oba nabízejí podobné mimořádné zvýraznění a oba jsou ideální pro učně. V případě, že se vám líbí elegantní a zajímavý vzhled a nebudete se trápit ztrátou určitých vrcholů pohody, jako je zakřivená paluba, Ripsurf je skvělá zábava. Velký Ripstik je ideální, pokud byste raději nedávali nadměrnou váhu pod nohy.

pokud jste poněkud více poháněni, experimentujte s elektrickým holicím strojkem nebo „G“, abyste získali nějakou rychlost nebo udělali několik pastí. To jsou mimořádné listy, které můžete přidat ke shromáždění, když jste připraveni na test.

výprodej! RipStik Caster Board-Modrá

RipStik Caster Board-Modrá

(385)