conducând de la Dubai la Muscat(și înapoi!)

conducerea de la Dubai la Muscat (și înapoi din nou!): Am decis ne-ar da de conducere de la Dubai la Muscat un du-te la la începutul călătoriei noastre Oman road cu copii ca am vrut să vedem o parte din mediul rural și, de asemenea, au masina noastra cu noi. Am luat o mare 4 wheel drive de la Închiriere de mașini Sixt la Aeroportul din Dubai, care au fost genial la organizarea noastre de asigurare atât pentru Emiratele Arabe Unite și, de asemenea, pentru Oman ca ai nevoie de asigurare separată pentru acesta din urmă.

Citeste mai mult: Cele mai bune lucruri de făcut în Oman (cu copii, dar adulți le va iubi prea)

dormit într-o tabără nomadă în deșertul Oman

vizionarea pe cale de dispariție Turles trapa pe plaja din Oman

de conducere de la Dubai la Muscat (și înapoi din nou!)

*anunț / acest post conține link-uri afiliate și I poate, de asemenea, au fost compensate sau talentat în acest post. Pentru a citi mai multe, vă rugăm să consultați politica mea de divulgare.

a fost cu adevărat interesant să văd zgârie-nori înalți din Dubai cedând locul dunelor prăfuite și nisipoase care se întindeau cât de mult putea vedea ochiul. Subliniind Miraje și cămile pentru copii a fost atât de interesant și spotting cerb mici căutarea hranei printre câteva plante deșert, într-adevăr simtit ca am fost de stabilire pe o aventură.

din păcate, am reușit să adăugăm aproximativ o oră călătoriei noastre încercând să trecem în Oman la trecerea al Madam și am fost trimiși înapoi, trebuind apoi să ocolim unde ne-am pierdut ușor înainte de a ne alătura E102 și Sharjah-Dubai Road. Aici am avut mai multă confuzie, deoarece nu am putut decide ce frontieră să încercăm, după ce am citit câteva rapoarte că trecerea Hatta a fost închisă și turiștilor, am decis să nu riscăm și ne-am îndreptat spre Kalba până la capăt pe E102 și pe ruta de coastă prin Oman.

dacă nu am fi avut această diversiune, cu siguranță ar fi ajutat, deoarece călătoria a început să se întindă puțin în acest moment.

în curând nisipul deșertului a cedat în zona muntoasă stâncoasă și stâncoasă de la sud de Fujairah și ne-am rănit drumul până la graniță, păstrând tot ce am trecut, am putea trece în Oman aici.

de conducere de la Dubai la Muscat (și înapoi din nou!)- drepturi de autor: www.globalmousetravels.com

am fost fluturat pe la o colibă mică pentru a obține viza noastră. Cu muste zumzet despre noi am așteptat în linie pentru cel puțin o jumătate de oră cu șoferii de camioane și alți călători obosit. Deși acest lucru a simțit un pic consumatoare de timp a fost, de asemenea, interesant și ne-am uitat la camioane încărcate în jos cu roșii luminoase sau covoare Omani și această lume care a fost acolo, plin de viață despre fiecare zi.

în așteptarea obținerii unei vize
vamă la trecerea Kalba, frontiera UAE / Oman

am completat formularele, ne-am plătit taxa (20 sau) și am plecat, peste alte două puncte de control și, în final, în Oman.

peisajul arăta imediat și se simțea diferit de cel al Emiratelor Arabe Unite. Erau câmpuri luxuriante, verzi, o mare turcoaz strălucitoare în stânga noastră și peste tot cupolele decorate superb ale moscheilor.

îndreptându-ne spre Oman

ne-am oprit în Sohar la un mare hipermarket LuLu pe care l-am văzut de pe drumul principal care a fost pauza perfectă. Am luat niște gustări, inclusiv migdale umplute date, unele tratează pentru copii și unele căzi de înghețată să mănânce în mașină. A existat, de asemenea, un schimb de bani aici în cazul în care am luat niște bani afară.

din anumite motive, ultimele două ore și jumătate ale călătoriei la Muscat s-au simțit cele mai lungi. Cred că de acest punct am fost într-adevăr gata să fie din mașină. Amurgul a început să cadă în timp ce ne îndreptam spre capitală și am fost întâmpinați de frumoasele moschei luminate în întuneric. Păreau atât de calzi și primitori și erau atât de fericiți când moscheea principală din Muscat, Marea Moschee Sultan Qaboos a venit să vadă și am știut că suntem acolo. Am fost cu toții aplaudați imediat și nu am putut aștepta să începem să explorăm Muscat în dimineața următoare.

Marea Moschee Sultan Qaboos

s-a simțit o călătorie lungă de conducere de la Dubai la Muscat, dar a meritat cu siguranță, urmărind schimbarea rurală și văzând atracțiile zilnice ale țării trecând.

călătoria noastră înapoi a fost mult mai dreaptă înainte, deoarece am decis să întrerupem călătoria cu o noapte în Sohar, pe care aș recomanda – o cu siguranță-s-a simțit mult mai ușor de gestionat ca o unitate și a fost pauza perfectă de călătorie.

sfaturi de top pentru conducere de la Dubai la Muscat

• asigurați-vă că aveți o asigurare adecvată pentru a lua o mașină de închiriat peste graniță. O puteți organiza la vamă, dar este mult mai ușor să faceți acest lucru în prealabil.
  • asigurați-vă că punctul de trecere a frontierei este deschis înainte de a călători spre acesta.
  • când părăsiți Oman opriți-vă pentru a obține o ștampilă de ieșire, altfel veți fi trimis înapoi pentru ao obține.
  • dacă la toate posibile de călătorie într-o unitate de 4 roți.
  • există o mulțime de locuri pentru a opri pe drum pentru benzină sau băuturi răcoritoare.
  • toate drumurile sunt foarte bine întreținute, deci este o unitate ușoară.

vă rugăm să ne anunțați dacă ați încercat să conduceți de la Dubai la Muscat și cum ați ajuns!