‘am pierdut 85 de lire sterline într-un an de relaxarea pe carbohidrati si zahar’

am fost supraponderali de la vârsta de 5 ani. Când am absolvit liceul, am mers pe scenă la 235 de lire sterline. A fost o perioadă dificilă pentru mine. Am urât să încerc haine și am ratat o mulțime de lucruri „tipice” pe care le fac elevii de liceu, inclusiv balul, pentru că eram atât de jenat de greutatea mea.

am trăit o viață foarte retrasă și m-am ținut înapoi de la o mulțime de oportunități din cauza dimensiunii mele. Pe măsură ce îmbătrâneam, problema mea de greutate a afectat cu adevărat modul în care mă vedeam, iar stima mea de sine a scăzut. Nici măcar nu aș ieși să-mi găsesc un loc de muncă din cauza modului în care mi-am perceput corpul și pe mine. Mâncarea mea a mâncat persoana care am fost și cine am vrut să fiu.

punctul meu de cotitură s-a datorat unui costum de baie coral în mai 2017.

aveam 21 de ani. Soțul meu și cu mine mergeam să înotăm într-o zi și mi-am pus un costum de baie coral dintr-o singură bucată înainte de a pleca. M-am uitat în oglindă și am văzut cât de scăpat de sub control era greutatea mea pentru mine. Am început să plâng. M-am întors spre soțul meu și l-am rugat să fie sincer cu mine și i-am spus să-mi spună dacă sunt grasă.

îmbrăcăminte, alb, fotografie, blugi, frumusete, moda, încălțăminte, rochie, umăr, fotografie,
Alissa Moody

după unele coaxing, el a spus, „Cred că amândoi avem o problemă.”Acest lucru nu a fost deloc rău; a fost declarația pe care am cerut-o și ceva ce amândoi aveam nevoie să auzim. Trebuia să ne sprijinim reciproc și a văzut cât de scăzută era stima mea de sine în ultima vreme.

în acel moment, am decis că ne controlam greutatea. Să mă văd în costum de baie a fost ultima picătură pentru mine. Ne-am anulat planurile de înot în acea zi și ne-am îndreptat spre parcul local pentru a începe să mergem.

primul lucru pe care l-am schimbat? Am tăiat majoritatea zahărului.

suntem mari băutori de ceai dulce aici, în Texas, așa că a fost dificil la început. Următorul lucru mare pe care l-am schimbat a fost să încerc stilul de viață cu dietă Atkins cu conținut scăzut de carbohidrați. Am tăiat toată pâinea, amidonul și alte zaharuri ascunse. Am început să mănânc proteine, carne slabă, legume proaspete și grăsimi sănătoase. De asemenea, am început să beau mult mai multă apă.

vehicul de lux, vehicul, masina, noapte, vacanta, zâmbet, Minivan, eveniment, masina de dimensiuni medii, Casa,
Alissa Moody

am ales planul Atkins low-carb pentru că, în copilărie, am urmărit-o pe mama pierzând o cantitate semnificativă de greutate. Știam că dacă rămân cu el, voi vedea rezultate. De asemenea, m-am simțit foarte accesibil pentru mine. Au shake-uri, mese congelate și tratamente care au făcut selecția alimentelor puțin mai ușoară. (Evident, toată lumea este diferită, dar asta a funcționat pentru mine!)

mănânc următoarele mese aproape în fiecare zi, de luni până vineri:

• mic dejun: nu sunt o persoană pentru micul dejun, așa că de obicei beau doar o ceașcă mare de cafea. Cu toate acestea, uneori voi mânca două ouă amestecate cu brânză mărunțită și arpagic sau un iaurt plin de grăsimi.
  • pranz: am întotdeauna meu Atkins lapte ciocolata Delight Shake pentru masa de prânz. Mă ține plin până la ora cinei.
  • gustări: gustările mele preferate includ murături de mărar, carne de vită sacadată, pepperoni feliați și brânzeturi Babybel.
  • cina: De obicei, voi mânca un tip de proteine la grătar, cum ar fi piept de pui sau coapse, burgeri fără chiflă, cotlet de porc sau friptură. Pe partea laterală voi avea o salată verde, fasole verde sau piure de conopidă. De asemenea, ne plac salatele taco, salatele bucătarului și ambalajele cu proteine ocazional pentru cină.
  • Desert: jeleul fără zahăr și prăjiturile cu unt de arahide cu conținut scăzut de carbohidrați sunt preferatele noastre.

sâmbăta și duminica, mă bucur de o masă înșelătoare. Îmi place să merg la restaurantele mele preferate!

de asemenea, am trecut de la a face absolut nici un exercițiu de mers pe jos o jumătate de milă în parcul meu local, cinci zile pe săptămână.

am început încet, doar construindu-mi obiceiul. Dar mi-am crescut cantitatea și tipurile de exerciții fizice în timp. Acum lucrez pe eliptice, cranking aproximativ patru mile pe zi, cinci zile pe săptămână. Am implementat, de asemenea, greutăți și unele yoga în rutina mea.

după cum am menționat, am început călătoria mea de pierdere în greutate în mai 2017. Și în jurul lunii martie 2018 (Deci în aproximativ 10 luni) am scăzut cu 80 de lire sterline. Am menținut o pierdere în greutate de 85 de kilograme din mai 2018.

îmbrăcăminte, picior, Selfie, oglindă, coapsă, pantaloni scurți, Talie, încălțăminte, picior uman, colanți,
Alissa Moody

vreau ca alte femei să știe în primul rând că pierderea în greutate *poate fi* realizată.

cred că de multe ori suntem prinși în a vedea pierderea în greutate ca pe un munte: nici măcar nu ne gândim să abordăm urcarea pentru că nu vedem o cale spre vârf. Am învățat că drumul spre vârf începe cu mici schimbări treptate în obiceiurile tale și apoi, în cele din urmă, aceste obiceiuri se solidifică și devin a doua natură.

Related Story

de asemenea, vreau ca oamenii să ia în considerare dacă pierd fericirea și încrederea și activitățile care le-ar putea îmbunătăți viața. Nu voi minți: alunecarea într-o pereche de blugi pe care ți-ai dorit-o întotdeauna sau, în cele din urmă, coborârea la o dimensiune la care ai visat se simte uimitor pentru mine. Dar pierderea în greutate te învață multe despre tine, cum ar fi autodisciplina, conștiința de sine și îți arată adevărata personalitate. Pierderea în greutate m-a ajutat să înfloresc într-o versiune mai încrezătoare a cine sunt.

acest conținut este creat și întreținut de o terță parte și importat pe această pagină pentru a ajuta utilizatorii să își furnizeze adresele de e-mail. Este posibil să puteți găsi mai multe informații despre acest conținut și despre conținut similar la piano.io